Статии

Бобър

Бобър


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Бобър беше речен гризач. Напълно отгледано тежи около четиридесет килограма. През 1820 -те години в Америка и Европа имаше голямо търсене на бобър кожа за шапки и палта. Смята се, че по това време около 600 планинари са участвали в улавянето на тези животни в Скалистите планини.

Планинските мъже носеха пистолет и колекция от капани за бобър. Капаните бяха примамени с малко зеленина и касторум (вещество, взето от мускусните жлези на бобър). Капаните се поставят под повърхността на водата и се оставят за 24 часа. Когато бобърът беше хванат в капана, той се удави (въпреки че някои бобри успяха да избягат, като отгризаха затворения му крак). На следващия ден планинарят провери капаните си. Мъртвите бобри бяха изтеглени от водата и обелени. След това кожата на бобър беше опъната върху рамка от клонки, за да изсъхне.

Кожата на възрастен бобър ще донесе около 6 долара на организираната среща всяка година. Наградите бяха високи, добрият трапер можеше да печели 2000 долара на сезон, докато опитен майстор в страната е малко вероятно да печели повече от 500 долара годишно.

Бобърът е бил ловуван до такава степен, че през 40 -те години на миналия век те са били трудни за намиране на Запад.

Мисури и всичките му клони от шайените нагоре изобилстват повече от бобър и видра, отколкото всички други потоци на земята, особено тази част от тях, разположени в Скалистите планини. Кожите на целия този огромен участък от страната, включително такива, които могат да бъдат събрани в горната част на река Сейнт Питърс, Червена река и Асинибоин с огромната страна, напоена от Колумбия, могат да бъдат пренесени до устието на Колумбия чрез на 1 август всяка година и оттам нататък се изпращат до и пристигат в Кантон по -рано, отколкото козината, която понастоящем се изпраща от Монреал, пристига ежегодно в Лондон. Британската N. West Company на Канада, ако им беше разрешено от Съединените щати, също можеше да предаде своите кожи, събрани в Атабаске, на Саскашаван и на юг и запад от езерото Уинипиг по този маршрут в рамките на

период, споменат по -рано. По този начин продукцията на девет десети от най -ценната кожа на Америка може да бъде предадена чрез маршрута, предложен в Източна Индия.

Тръгнах на път за вкъщи с 50 мъже, 25 от които трябваше да ме придружат до плавателна точка на река Биг Хорн, оттам да се върна с конете, заети при транспортирането на кожите. Имах четиридесет и пет пакета бобър, кеширани на няколко мили източно от нашия директен маршрут. Взех със себе си 20 мъже, минах покрай мястото, вдигнах кеша и продължих в посока да се присъединя към другата страна, но преди да се присъединя към тях, два пъти бях нападнат от индианци от група от Blackfeet около 60 на брой . Те се появиха по време на деня, крещяха по най -отвратителния начин и използваха всички възможни средства, за да алармират конете ни, макар и отблизо, се разбиха от охраната и избягаха. Част от индианците, които се качват, те успяват да вземат всички коне, с изключение на двама, и раняват един човек. Беше направен и опит да превземе нашия лагер, но в това те се провалиха. На следващата нощ изпратих експрес за осигуряване на коне от групата на нашите хора, които бяха поели по директен път. След два дни получих желаната помощ и отново продължих по пътя си, направих около десет мили и се разположих на лагер в подходяща ситуация. Тази нощ, около 12 часа, отново бяхме нападнати от военна група от индианци врани, което доведе до загубата на един от убитите индианци и друг изстрел през тялото, без да ни наранят. На следващия ден се присъединих към другата си партия и продължих директно към мястото си на качване точно под планината Биг Хорн, където пристигнах на 7 -мия август.

При преминаването си там не открих нищо забележително в характеристиките на страната. Като цяло той предлага безпроблемен начин за пътуване. Единствената много здрава част от маршрута е преминаването през планината Биг Хорн, която е широка около 30 мили. Наредих реката Биг Хорн да бъде проучена от планината Уиндър Ривър до мястото на качване. Няма малки или никакви затруднения при плаването на тази река от устието й до планината Уиндър Ривър. Може да се изкачи толкова далеч в допустим етап на вода с лодка, която тегли три фута вода. Реката Йелоустоун е красива река за плаване. Има бързеи, простиращи се над река Прах на около петдесет мили, но най -много открих вода от около 4 фута.

Любопитно събрание направи срещата и представители на много страни се срещнаха там. Син на La belle France запали лулата си от една, подарена от роден в Ню Мексико. Англичанин и островитянин от сандвич отрязаха лири от една и съща тапа тютюн. Швед и „стар вирджинец“ се надуха заедно. Shawanee издуха мирен облак с издънка от „Шестте нации“.

Бобърът тръгна бързо, шест долара бяха цената, платена за Ib. в стоки - за пари рядко се дават на планинския пазар, където "бобър" са пари, за които се продават артикулите, доставени от търговците. За много кратко време всякакви опити бяха сменили собствениците си или чрез търговия, или чрез хазарт с карти и залагания. С планинските мъже залозите решават всеки повдигнат въпрос, дори и най -тривиалния; и ако редакторът на Belts Life трябваше да посети едно от тези срещи на зимно посещение, той щеше да намери широкия лист от своя документ едва достатъчно капацитетен, за да отговори на всички въпроси, които биха били свързани с неговото решение.

Когато в Черните хълмове бяха хванали седем бобра и сега оставиха кожите си да отговарят за Рейнал, за да бъдат пазени до завръщането им. Техните силни, мършави коне бяха снабдени с ръждясали испански парчета и груби мексикански седла, към които бяха прикрепени дървени стремена, докато зад тях беше навита биволска роба, а сноп от капани за бобър, закачен на пръчката. Те, заедно с пушките, ножовете си, праховите си рога и торбичките от куршуми, кремък и стомана и тенжера, съставляваха цялото им пътуващо оборудване. Те се ръкуваха с нас и яхнаха; Сарафин с мрачното си лице, подобно на мрачен булдог, беше предварително; но Руле, като се качваше весело на седалката си, ритна страните на коня си, разцъфна с камшика си във въздуха и тръгна с бързи крачки по прерията, тролейки канадска песен докрай. Рейнал ги погледна с лице на брутален егоизъм.

Индианците дадоха на Wa-me-gon-a-biew и на мен малко поточе, където имаше много бобър и на което казаха, че никой освен нас не трябва да ловуваме. Майка ми ми даде три капана и ме инструктира как да ги поставя с помощта на връв, завързана около пружината, тъй като все още не можех да ги поставя с ръцете си, както направиха индианците. Поставих трите си капана, а на следващата сутрин кръглите бобри в два от тях. Тъй като не можех сам да ги извадя, носех вкъщи бобрите и капаните, един по един, на гърба си и накарах старицата да ми помогне. Както обикновено, тя беше много доволна и доволна от моя успех. Винаги беше мила с мен, често заставаше на моя страна, когато индианците се опитваха да ми се подиграват или да ме дразнят. Останахме на това място около три месеца, през което време бяхме осигурени също като всички от групата; защото ако нашата собствена игра не беше достатъчна, бяхме сигурни, че ще бъдем доставени от някои от нашите приятели, стига всяко нещо да бъде убито.


812-455-5870

През 1910 г. C.L.Warner, собственик на Baird Machine Co, взема много умно решение и наема Артър Дж. Луис II за техен главен инженер. Започва работа в завода в Baird & rsquos Oakville Conn. През 1910 г. като техен главен инженер.

Когато компанията се премести от Оуквил, Коннектикут, в Стратфорд, Съединените щати, той също се премести. През 1940 & rsquos имаше дилър на градинско оборудване, The Garden King Tractor Company, разположен близо до Baird. Арт се запознава със собственика си, г -н Хенкок и те стават добри приятели. Ханкок предлагаше градински трактор, произведен от Smathers Manufacturing Co от Бравард, Северна Каролина, известен като Acme. Той имаше някои недостатъци и Ханкок предложи Арт да подобри дизайна.

Люис имаше машинен магазин, прикрепен към гаража му, и периодично поемаше проекти за развитие, проектирайки ги и създавайки прототипи. Люис се зае да работи там, модифицирайки Acme, замествайки кормилото на лоста с лост и добавяйки задвижване с обратно триене. Той общува с г -н Smathers, като отива толкова далеч, че да посети завода си, и предлага подобрения, които може да направи в своя трактор, но не намира малък интерес. (По -малко по -късно включи кормилното управление)

Интересът към изкуството към трактора беше за използване в неговия имот, но собствениците на Baird & rsquos се интересуваха от това, което Art прави. Те предложиха да се прототипира нов трактор, който да се справи с недостатъците на Smathers и да бъде построен с намерението Baird да ги произвежда. Работна поръчка за производство # FAA408 от 28 януари 1948 г. е издаден и Art проектира и изгражда прототип на трактор Beaver от нулата. Той е построен със заварки вместо отливки и след като разгледа различни производители на двигатели, той се спря на индустриалното качество на двигателя на Wisconsin AB 3 HP.

Изграждането беше успешно. Чертежите бяха актуализирани, за да се хвърлят всички елементи, които са заварки (ще намерите A.L. хвърлени в задната страна на предната част) и беше разработена пълна линия приставки. Оригиналните модифицирани автомобилни задни колела на прототипа бяха заменени с плосък център на диска, който беше заварен към джанта 5х12. На 3 март 1948 г. е издадена бележка, в която се уведомява ръководството, че те са готови да предложат на пазара количества от продукцията на г -н Хенкок. Преговорите с дилъра завършиха с Baird, вместо да го наеме да ръководи нов Baird & ldquoBeaver Tractor Division & rdquo

Производството започва през април / май 1948 г. с лостово задвижване. Те не бяха евтини, за да купят $ 429.50, беше огромна цена в онези дни, но 527 бяха продадени през тази година. През 1949 г. Art заменя превключвателя на лоста с крачен педал. Арт оглавява отдел Baird & rsquos Machine Design до пенсионирането си. Той беше в компанията 50 години.

Горното е моята редакция на история, написана от Ал Люис, внук на изкуството, много благодаря Ал!

Машината за смяна на краката също отбеляза промяна в размера на двигателя до надеждния AKN Уисконсин. При 6,2 к.с. тя почти удвои конете, управляващи любимата ни машина. Baird също увеличи размера на оста на Beavers по това време и отиде със стандартни колела с 5 уши. Броят на продажбите достигна своя връх през 1952 г. със 763 броя. Всички казаха, че са построени около 4000 от тези & ldquoblack топки & rdquo машини. През 1955 г. беше въведено това, което наричам машините & ldquoRed Handled & rdquo. Черната топка на лоста за повдигане и повдигане беше заменена с червена дръжка за велосипед. Тази нова усъвършенствана машина имаше още по -голям двигател с мощност 8 к.с., BKN Wisconsin и се предлагаше както в моделите на фрези, така и на волана, както и с електрически или въжен старт. За първи път имаше табло, което имаше дросела, превключвателя за включване/изключване и дроселите. Този модел беше допълнително модернизиран с малък червен пластмасов капак и сива предна решетка.

Иновациите отново удариха през 1959 г. Докато все още произвеждаше единични скорости (това е посочено от серийните номера, предшествани от 4470-), Baird добави като опции 3-степенна трансмисия (проектирана от Дейв Найт) и по-широка предна част (тези сериали започват с 5424 -). Всички 443 от тези 3-степенни машини с червена дръжка са произведени.

Пролетта на 1961 видя интрото на 750 Beaver. Предлага се само с кормилно управление на колелото, но се предлага както електрически, така и въже за теглене. За съжаление това управление се основава на гъвкав кабел в тръбата, за да се опише, че той не реагира, би било изключително щедро. Смърдеше. 750 наистина беше същата машина като 3 -степенните червени дръжки, с изключение на това, че имаше единична качулка от фибростъкло и се предлагаше само с широката предна част. Докато ранните трактори бяха тъмно машинно сиви, преминавайки към по -светли сиви машини през 1950 & rsquos, Baird използва кафяв на 750 & rsquos през 1961 г., когато подразделението беше продадено.

През есента на 1961 г. подразделението Beaver беше продадено на трима момчета: Ед Ахерн стана генерален мениджър, Рей Мериган, човек по недвижими имоти, и Лени Пол, изобретател и някогашен собственик на кино, притежаваше остатъка от акциите. Те преименуват компанията Beaver Industries Inc. и преместват централата в Ню Хартфорд CT. в сегашната фабрика за китари Ovation. По принцип те са закупили няколко части за ремаркета и са произвели много малко. Тези трактори нямат отличителен месингов номер и патентни табели. Те имат щамповани алуминиеви плочи, които са залепени към опорната скоба на кормилната колона. Говорих с Лени Пол през 2007 г., той описа един човек, който сглоби машините и същият този човек ги зареди на ремарке и ги продаде в провинцията. Те агресивно следват стратегията на Baird & rsquos за продажба на трактори в чужбина. Индия, Ирак, Афганистан и Аржентина закупиха контейнери с трактори. В крайна сметка те не направиха подобрения и в крайна сметка подкрепиха използваните трактори с части. Те обаче промениха модела на & ldquo1000 & rdquo с двигател Kohler с мощност 10 к.с., а някои бяха боядисани в жълто. Беше бавна смърт до 1968 г., когато им беше достатъчно и намериха купувач за останките под формата на Diamond Machine от Луистън, Мейн.

Боб Веро, собственик и плати 30 000,00 долара за малкото останали товари на ремарке. Включвам снимки на Боб Веро, застанал пред бараката на Бобър. Сега той е на 80 -те си години. Какъв страхотен човек.

През есента на 2007 г. ми хрумна идеята да претърся историческите записи в Луистън. Имам стара брошура за 750 Beaver с адрес от 1968 г. Оттам успях да получа името Bob & rsquos и току -що се обадих на информация. Той живее точно надолу по улицата от магазина на Ривър Роуд. Изглежда, че Боб е купил компанията от тримата стипендианти в Ню Хартфорд през 1968 г. Това бяха основно 3 ремаркета неща, които са произлезли от Стратфорд. Историческите записи показват, че компанията е била регистрирана като съществуваща в Луистън през 1972 г. При разпитите наоколо винаги са ми казвали, че Lewiston & ldquofactory & rdquo е изгоряла, прекратявайки Beaver. Но в разговор с Боб научих, че всъщност е имало пожар в & lsquo72. Но огънят беше в магазина му. Всички парчета бобър бяха съхранени в това, което момчетата нарекоха бобър. Това е сградата, пред която стои Боб, когато направих снимката му, и той се кълне, че НИКОГА не е изгоряла. Боб предимно просто продаваше части. Той смяташе, че са построили може би 10 трактора за тези 4 години, всички за местни момчета. Вероятно имаха качулки от фибростъкло със зелен гел. Той каза, че е продал много битове в чужбина, най -вече в Индия. След известно време търсенето просто потече. Той се нуждаеше от място в бараката, затова продаде двигателите и донесе останалите неща на скрапа.

Отидох да видя Боб отново през февруари 2007 г. Снегът надигаше Мейн и беше натрупан високо. Попитах Боб дали мога да купя Beaver Industries, Inc и той каза със сигурност, затова го направих. Сега съм горд собственик на. Какво? Име, лого, търговска марка.

Би било чудесно да го поддържаме жив под някаква форма. Боб ми се обади седмица след това посещение. Той каза, че е имало друг голям сняг и че покривът на „Бобровата барака“ е пропаднал. Смешно е как се случват нещата.


Среда на живот

Всички бобри се нуждаят от вода, за да оцелеят. Те живеят в или около сладководни езера, езера, реки, блата и блата. Американските бобри живеят в цяла Северна Америка, но се държат далеч от пустините и далечните северни райони на Канада. Евразийските бобри някога са живели в цяла Европа и Азия. Сега те живеят само в малък брой в Южна Скандинавия, Германия, Франция, Полша и Централна Русия поради прекомерния лов.

Дом от бобър и rsquos се нарича ложа. Ложите са малки куполни къщи, изработени от тъкани пръчки, треви и мъх, измазани с кал. Те, които могат да бъдат широки до 2 фута (2,4 м) и до 3 фута (1 м) високи вътре, според ADW. Хижите се строят по бреговете на езера, на острови или на езерото, едва над нивото на водата. Много ложи имат подводна задна врата за незабавен достъп до плуване.


Бобър - История

Преглед на историята на остров Бобър

Островът на Бобър, както го познаваме, се е появил за първи път от леда преди единадесет хиляди години. Оттогава формата му се е променила значително поради издигането и падането на езерото Мичиган, което варира с разлика от 375 '. Езерото е паднало на много ниско ниво преди около 8000 години и е останало 4000 години. През това време тази земя изобщо не беше остров, а придатък на континента. Тогава езерото се издигна на 30 'над сегашното си ниво, потопявайки целия Бобър, с изключение на централното плато. След това той падна на около десет фута, произвеждайки малко по -малка версия на нашия настоящ остров. Ръбът на тази конфигурация беше наслоен с плажен чакъл. Когато през 1904 г. е построена дърводобивна железопътна линия, тя е поставена на това твърдо легло.

Знаем, че коренните американци са минавали покрай остров Бобър още преди 2200 години. Няма доказателства, че те са живели тук, но устната традиция на Одавите, които са пребивавали тук повече от 300 години, е, че в много от заливите е имало малки села, когато пристигнали. Стрели, върхове на копия и фрагменти от керамика от горския период показват, че поне са дошли на брега. Напукани от огън скали отбелязват огньовете си за готвене по блъфа. През 1871 г. археологът Хенри Гилман отвори някои от могилите в пристанището и беше изненадан от & quotuncommonly умелата изработка & quot от намерените от него артефакти.

Одавас (Отавас) мигрира на запад в вълните на индианското движение, което се оттегли от контакта с белите, пристигайки на остров Бийбър в средата на 1700-те. Понякога те бяха вербувани да помагат в схватки между англичаните и французите, но малко се знаеше за техния живот, докато отец Барага не дойде от L'Arbre Croche през 1832 г., за да обърне индианците, живеещи на северния бряг, в католицизъм. Той е кръстил 22 индианци, но живеещите в селището близо до Уиски Пойнт остават езичници. Няколко години по -късно някои от 199 -те индианци, живеещи на градинския остров, на 2 мили северно (и мястото на над 3000 индийски гроба), бяха обърнати от други мисионери.

Белите търговци и трапери започнаха да се появяват в началото на 1800 -те години. Улавянето, риболовът и рязането на дърва за преминаващите параходи позволиха на хората да изкарват прехраната си на тази граница. До 40 -те години на 20 век два търговски пункта процъфтяват. Икономическата мощ се измести тук от остров Макинак поради добрия риболов на Бобър, изобилието от гори и изключително превъзходното пристанище. През 1850 г. 100 души живеят в нарастваща общност в Уиски Пойнт, без да знаят, че малкото вече присъстващи мормони скоро ще ги затрупат и ще ги принудят да напуснат.

Джеймс Стренг, който ще създаде единственото американско кралство на Бийвър Айлънд, е роден в Ню Йорк през 1813 г. Той е очаквал големи неща от себе си. Той установява адвокатска практика на 23 -годишна възраст, но тя не успява да задоволи амбициите му. Когато се срещна с Джозеф Смит през 1844 г., той се обърна към новата си евангелска религия като начин да подобри позицията си.

Дебатните умения на Странг впечатлиха лидера на мормоните, който му възложи да създаде клон в Бърлингтън, Уисконсин. Докато Странг беше отсъствал, Смит беше убит. Малко след това Стренг издава писмо, в което го посочва като избрания наследник на Смит. Той беше предизвикан от Бригъм Йънг, който беше по -здраво закрепен. Strang поведе онези, които го приеха, до Наву, Илинойс, а след това и Voree, Уисконсин, преди да реши, че Бог иска той да доведе стадото си на остров Бобър.

Произвеждайки мистериозни месингови плочи от земята и получавайки директиви от Бог, Strang формира колония на остров Beaver през 1848 г. Той нараства година след година и скоро има броя да избере Strang за законодателния орган на щата. Проблемите с & quotgentiles & quot & quot; доведоха до & quotWar of Whisky Point & quot, който мормоните спечелиха, като изстреляха канон срещу непокорната банда, събрана на търговския пункт. До началото на 1850-те години повечето от немормоните са напуснали острова. Последващата степен на абсолютна власт отиде в главата на Странг и се разпространиха слухове за мормонските зверства. Стринг сам се увенча с крал и започна да взема допълнителни съпруги. Опитите да го отстранят със законни средства се провалят и през 1856 г. той е убит от двама недоволни последователи. Неговите хора бяха изгонени от острова от непокорна тълпа от остров Макинак, която беше подбудена от спекуланти, които искаха да завладеят земята. По време на 8-годишното си обитаване мормоните разчистиха и обработиха почвата, построиха пътища и къщи и промениха острова от пустиня в умерен аванпост на цивилизацията. Но съдбата се заговори да ги попречи да извлекат ползите от труда си.

Beaver Island беше благословен да бъде близо до някои от най -добрите места за риболов в света. Мормоните бяха изключили езичниците от участието в тази щедрост, но след като мормоните си отидоха, започнаха да се появяват ирландски рибари. Те идват от остров Чайка, остров Макинак, различни пристанищни градове на континента и окръг Донегал в Ирландия. След като се настаниха, те писаха на семействата и приятелите си за „Изумрудения остров на Америка“.

През следващите три десетилетия населението се разраства рязко, придобивайки категорично ирландски привкус. Обикновени разговори, както и служби в католическата църква, се водеха на галски език. От 881 жители през 1880 г. в преброяването са записани 141 галагери, 123 момчета и 90 О'Донъл. Тясно свързана, изолирана от останалия свят през зимата, тази общност разви уникална идентичност.

Тъй като те контролират близките риболовни зони, икономиката процъфтява. Към средата на 1880-те Beaver Island се превърна в най-големия доставчик на сладководна риба в страната. Но изобретението (1872 г.) и разпространението на буксира за пара представляват сериозна заплаха. Изведнъж рибарите от континенталните пристанища можеха да преминат към територията, да сложат пет мили мрежи и да преминат обратно преди да се стъмни. Едва когато островните рибари се приспособиха към загубата на монопола си, ги сполетя втори удар: внезапно драстично намаляване на предлагането на риба, започвайки от 1886 г. Поради прекомерния улов реколтата спадна до половината от предишния си процент до 1893 г.

Този проблем засегна целия Велики езера. Мичиган стартира програма за люпилни. Това помогна, но не достатъчно, така че през 1897 г. беше приет закон, закриващ сезона през есенния период на хвърляне на хайвера. Рибарят от остров Бобър, известен с независимостта, обяви, че това не се отнася за тях, така че през 1898 г. е изпратен надзирател. Той нае лодка в Шарлевуа и се насочи към Острова през първата седмица без риболов. Рибар, който излизаше и вдигаше мрежите си под светлината на луната, видя как надзирателят се приближава. Той се опита да избяга, но надзирателят, стреляйки по него с оръдие „Уинчестър“, го подгони. В крайна сметка лодката на рибаря беше твърде повредена, за да продължи, той беше хванат и арестуван, а оборудването му конфискувано. Това стана известно като „Битката при бобрите“. „Нерешимостта на островитяните беше намалена, но ивиците от нея все още можеха да се наблюдават през следващите сто години.

Beaver Island е имал повече от своя дял от харизматични личности, като отец Питър Галахър и & quotDoctor & quot Protar. Отец Галахър става островен свещеник през 1865 г. Човек от народа, той бързо доминира в живота на острова. Той урежда спорове, заема пари, урежда бракове, продължава с ергените, придобива огромни имоти, притежава търговския кораб Хати Фишър и става запален ловец и рибар. Той спечели чифт коне в състезание за стрелба и предизвика човек на юмручен бой в параклиса „Свети Игнатий“, принуждавайки затварянето му, като взе кръв. Когато епископът се опита да го отстрани, хората на епископа бяха заплашени от стадото на свещеника. Той винаги е бил предмет на противоречия, но като цяло е бил уважаван и обичан, докато не почина през 1898 г.

Феодор Протар имаше почти противоположен темперамент. Пристигайки пет години преди смъртта на отец Галахър, този редактор на вестник и талантлив актьор искаше да промени живота си, за да предприеме духовно търсене. Той купи стара каюта на Sloptown Road, където се стремеше към самодостатъчност. Той направи всичко възможно за всеки, когото срещне, включително извършване на медицински услуги за тези твърде бедни или твърде далечни за лекаря в Сейнт Джеймс. Въпреки възраженията си, той е известен като „доктор Протар“. „Донякъде отшелник и последовател на заповедите на Толстой, този възрастен имигрант се счита за светец. Когато той почина през 1925 г., неговите почитатели построиха гробница от камък и желязо на Блъфър на Бонър за техния „изпратен в небето приятел“.

Въпреки лошата почва на острова, селското стопанство играе важна роля поради разходите за доставка. Фермите близо до Four Corners и на Sloptown Road, много от полета, разчистени от мормоните, са работили от 1860 -те до 1950 -те години. Освен това излишните култури от израелските ферми на Хай Айлънд през 1910 -те и 20 -те години се продават по улиците на Сейнт Джеймс.

Дърводобивът също винаги е играл роля, като малки групи предоставят шнурово дърво, връзки от кедър и кора от тен, но през 1901 г. компанията за дървообработване на остров Бобър започва работа по начин, който затъмнява всички останали операции преди и след това. Те наели 125 души, купили и построили комплекс от докове, издигнали мелница и построили жилища на авеню Фрийзойл, някои от които все още стоят. Те пуснаха писта до залива Донегал, а след това на юг за повече от десет мили и имаха три парни машини, които превозваха вагони с трупи до мелницата си. Корабите взеха бръснене, херпес зостер, дъски и плочи и занесоха тези продукти в Детройт и Чикаго. Претоварените влакове се бутаха настрани, докато заобикаляха многото завои, разширявайки релсите. Дерайлирането беше често. Веднъж влак се преобърна и смаза инженера.

Точно както някои от онези, които са построили двата фара на Острова или са работили на станцията на бреговата охрана, са останали след свършената работа, така са останали и някои от дървосекачите, когато Дървопреработвателната компания затвори дейността си и взе следите си през 1916 г. в началото на века населението на Острова започва да развива повече разнообразие. Отец Zugelder, немският свещеник, който замени отец Gallagher, беше добре приет в разнообразната общност.

Общностите на Garden and High достигнаха своя зенит преди Втората световна война. На всеки от тези близки острови са построени църкви, училища, дъскорезници, докове, магазини и домове. Коренните американци са живели и работили в сътрудничество с белите. Но нарастващият икономически натиск направи този начин на живот все по -несъстоятелен и двата острова бяха изоставени. Пътеките им остават отворени от DNR, Game Club и изобилие от туристи, които от време на време се натъкват на стара кола, горичка от ябълкови дървета или гниещи останки от хижа или плевня.

Подобренията, внедрени в други общности в началото на този век, дойдоха късно на остров Бобър. През 1905 г. островът е свързан с континента с 200-тонен телеграфен кабел. Редовната зимна пощенска услуга е въведена едва през 1926 г. преди това, тя зависи от пътуванията с кучешки и конски шейни през леда. Електроцентрала е построена през 1939 г. и островните къщи най -накрая биха могли да имат електричество. Преди това енорийската зала, хотел „Бобър“ и станцията на бреговата охрана бяха инсталирали свои собствени малки генератори.

Може би поради тази изостаналост островът винаги е бил популярна дестинация за онези туристи, които са били готови да го грубоват в търсенето на по -девствен начин на живот. Местните търговци популяризират туризма още през 1878 г. Бързо говорящите разработчици продават островите в лобитата на хотели в Чикаго в началото на 1900-те. Плажове от източната страна на острова бяха превърнати в парцели за ваканционни вили през 1920 -те и 30 -те години.

Въпреки този тласък, икономиката на острова все още зависи от търговския риболов. Пристанището в Сейнт Джеймс беше обградено с докове, мрежести навеси, ледени къщи и навеси за изграждане на лодки. Когато през 40 -те години миногата започна да унищожава популацията на пъстърва и бяла риба, островът беше в беда. Така или иначе губеше население, тъй като по -новите поколения си тръгнаха, за да направят своя отпечатък в света, особено в Чикаго, но сега почти всички си тръгнаха. Процъфтяващата някога общност от много над 1000 жители се намали до по-малко от 200 и хората се страхуваха, че училището и медицинският център ще бъдат затворени и всички ще трябва да напуснат. Но в края на 70 -те години нова вълна от туризъм обърна тази тенденция. С подобряването на икономиката на Мичиган, заедно с натиска и напрежението да се възползват от нея, все повече хора откриват остров Бийбър, влюбват се в него и купуват имоти или жилища.

Днес строителството е доминиращата индустрия, с дърводелци, които са в изобилие, както някога са били рибарите. След години на изолация, през които идеите, предлагани от новодошлите, се подиграваха, жителите на острова станаха много по -възприемащи представите отвън. Новодошлите са помогнали за повишаване на стандарта на живот и са направили живота по -интересен. Вчерашната изостаналост отстъпи място на просветена инфраструктура, с прогресивни комисии за планиране, действаща търговска камара, историческо общество, асоциация за опазване, асоциация на собствениците на имоти, доброволен пожар отделение и добре обучена спешна медицинска служба. Почитаната от времето традиция да се събират новини в бара е заменена до голяма степен с търсене в интернет. Ежедневните дейности са много приличащи на тези на континента, като основната разлика е, че те се изпълняват на далечно място, което се гордее с уникалния си и пъстър природен дар.

МУЗЕЯТ НА СТАРИЯ МОРМОНСКИ ПЕЧАТЕН МАГАЗИН
(в Националния регистър)

Построен през 1850 г. от последователите на крал Джеймс Джеси Странг, нашият музей е използван за първи път като печатница. Пресата и хората отдавна ги няма, но историите за техния престой завладяват въображението както на много писатели, така и на много историци.

Тук е публикуван първият вестник на Северния Мичиган, както и религиозни трактати и мормонските доктрини на Странг.

В това кралство Сейнт Джеймс Странг е коронясан за крал на своя народ. Той управляваше живота им и натрупа пет съпруги по време на осемгодишното си управление. През 1856 г. Странг е смъртно ранен близо до ръба на водата от двама негови бивши поддръжници. Специална стая е отредена за неговия живот и неговите последователи.

Мормоните бяха изгонени от острова от негодуваща тълпа, която се натъкна на езерото, за да си върне властта над това стратегическо пристанище, сложи край на драматична ера.

Печатницата сега е общият музей на Историческото дружество на остров Бобър. Освен че показва историята на Strang и неговите времена, тя има и няколко други експоната, някои от които са ротирани: ранният ирландски живот, музикантите на острова, индиански материали и нов дисплей, & quotThen and Now & quot, изобразяващ промените в острова чрез двойки съвпадащи снимки . Неговите архиви съдържат много материали: & цитатна история & quot касети и преписи, дневници, родословни записи и записи на земя, както и снимки.

Автентичен мрежест навес, построен през 1906 г., съхранява нарастващата ни колекция от сувенири от дните, когато пристанището на Сейнт Джеймс кипеше от търговска дейност. At one time the water's edge was ringed with vessels of the fishing fleets and commercial traffic, and for many a Great Lakes' captain the harbor was home.

The Maine Museum opened in 1980. It tells the story of the busy days in the harbor. Those times included not only fishing, but also the shipping of the products from the mill. Also represented are memories of the disasters which overtook the men and ships of the Island, and the efforts of the Coast Guard and Lighthouse Services which came to the aid of those in distress.

In this building you will also find material about shipbuilding, the vessels which have served the Island, and diving activities.

Look for information about the other islands in the Beaver archipelago as well.

By the waters edge, the Society is restoring a wooden gill-net boat which fished northern waters since 1935. Donations to help the project are sought.

THE PROTAR HOME
(On the National Register)

Built of hand-hewn logs, this cabin stands in a rural settling and looks as it did when the highly-regarded Doctor Protar lived here, from 1893 until his death in 1925.

Descended from prominent educators in Estonia, Feodar Protar migrated to this country in 1874. He traveled, worked on the stage, and edited a successful newspaper for many years before he found Beaver Island -- the place he was to spend the remainder of his years. For the rest of his life, he followed a spiritual quest in a modest environment. He wished to live from the produce of the land and was anxious to help his fellow men. Though he did not claim to be a physician, he found he could cure many of the simpler ailments of his neighbors on the island and earned their gratitude and respect. Protar never accepted money for his services, but instead used his income to help others in times of trouble.

When he died, his friends erected a tomb west of his home and its inscription still expresses the sentiments of the population: "to our Heaven-Sent Friend from his people of Beaver Island."

The exterior of his home, the grounds and the tomb (1/4 mile west) can be seen by visitors. A special room in the Print Shop Museum is devoted to his life.


Beaver

The American Beaver (Castor canadensis) is often called “nature’s engineer” because of its practice of building dams in streams and rivers. Nearly wiped out in much of their historic range by early fur trappers, beavers have been restored to many Oregon waters because of improved management, awareness of their benefits, and less demand for their fur. In recognition of its significance in Oregon history, the beaver was made the state symbol and placed on the reverse side of the Oregon state flag it also became the mascot and nickname of Oregon State University (established in 1856).

Many of the first non-Natives in Oregon were fur trappers. Trapping was not regulated, and the beaver population declined as demand for high quality fur increased. By 1893, the number of beavers was so low that the Oregon legislature closed Baker and Malheur Counties to beaver trapping. This was followed by a statewide closure from 1899 to 1918, when beaver trapping was permitted in Benton and Marion Counties.

In 1923, beaver trapping was reopened statewide from November through February, except in national forests and in five southwest counties. The legislature again closed most of the state to beaver trapping in 1931, and the few excepted counties were included in the ban the next year.

In 1937, beaver management was directed to the State Game Commission (now the Oregon Department of Fish and Wildlife), which has regulated beaver trapping since then. Today, beaver trapping is open statewide for several months with specific area exceptions in some counties. Beaver management requires balancing the benefits that dams and ponds provide to fish, wildlife, water quality, and agriculture with the damage beavers can do to timber, crops, amenities, and culverts.

Beavers, North America’s largest rodent, can weigh as much as sixty-five pounds and measure nearly four feet in length. With a paddle-shaped tail, webbed hind feet, valves that close their ears and nose while diving, and a rich oil glad that waterproofs their fur, the animals are ideally suited for an aquatic environment. Mostly nocturnal, beavers eat a variety of vegetation and in winter depend on woody plants for most of their food, including hammer willows, vine and big leaf maples, alder, and cottonwood.

Beavers use their sharp incisor teeth to cut trees and, in smaller streams, build dams that create a deep-water pond where they are protected from predators and have access to their food supply. They also create entrances to dens built underground or lodges constructed of branches and logs in the water or on shore. In larger streams and rivers, beavers establish dens in stream banks. As part of a beaver family, known as a colony, mated adults can live together for life. Litters of up to eight kits, born in late spring, typically live in the colony for two years before searching for their own mates.

Beaver dams back water up and slow it down, creating ponds where adult fish can rest and juvenile salmon, steelhead, and trout can hide from predators and strong winter currents. The ponds catch fallen leaves where aquatic insects breed and become food for fish, amphibians, birds, and bats. Ponds also provide habitat for Oregon’s native mink, river otter, muskrats, turtles, frogs, and salamanders. The dams also create wetlands that help control flooding and improve water quality by filtering sediment, trapping silt, and removing toxic chemicals. At the same time, beaver dams can create problems for landowners, timber companies, and farmers by causing downstream flooding and property damage and compromising the integrity of septic systems, roads, and buildings.

In 2007, the Oregon Department of Fish and Wildlife formed the Beaver Work Group to improve communication and information on the competing benefits and costs of beaver management in the state. Biologists and researchers from state and federal agencies and tribal governments and representatives from trapping and conservation organizations, academia, landowners, and others are now working to improve understanding of beaver ecology and management.

Увеличете изображението

Photo by William Vandivert Courtesy Oregon Hist. Соц. Research Lib., Org Lot 568


The origins of ‘Leave It to Beaver’

At the time of its arrival, everyone’s favorite redhead, Lucille Ball, had recently completed her six-season run on Обичам Люси on CBS. She was downgraded to a series of occasional specials called The Lucille Ball-Desi Arnaz Show (later known as The Lucy-Desi Comedy Hour). Variety-themed Шоуто на Ед Съливан finished second overall the prior season (behind Обичам Люси), Gunsmoke was the top-rated western, and viewers were glued to the tube for game show Въпросът за 64 000 долара (prior to the infamous “game show scandal”).

Вижте също

Never finishing any of its six seasons ranked in the Top 30, Leave It to Beaver debuted on CBS in the Friday 7:30 p.m. half-hour (which is when primetime started at the time). It initially aired opposite canine drama The Adventures of Rin Tin Tin on ABC and a half-hour NBC detective series, Saber of London (първоначално озаглавено Mystery Theater when it debtued in 1951), that only a diehard aging couch potato would remember.

After one low-rated season, CBS opted not to renew Оставете го на Beaver. But ABC stepped to the plate, initially moving it to the Thursday 7:30 p.m. anchor spot. Through June 20, 1963 (and in 234 episodes in total), viewers were treated to the progression of Beaver to teenager and Wally as he segued into college. Unlike extablished TV shows at the time, which never had an official conclusion, the final installment (“Family Album”) featured the Cleaver quartet remincising about prior events through a series of flashbacks.

Jerry Mathers and Tony Dow (“Beaver” and “Wally”) in 1957 and 2010
Гети изображения

While most series on those current red-hot streamers (like Netflix, Hulu and Amazon) typically offer 8 to 10 episodes per season, television from yesteryear was more generous. Each season of Оставете го на Beaver produced 39 episodes. And that means you could enjoy a different episode of this timeless comedy each day, seven days per week, for about eight months!


Beaver - History

Beaver City History

A number of exploring parties traveled through Beaver Valley before anyone seriously looked at it as a potential location for settlement. In the winter of 1856, George A. Smith, a Mormon apostle and a representative to the territorial legislature from Parowan, noted that the area could potentially provide good pasturage for cattle. Nearby canyons also had abundant timber for lumber and available water for a mill. That same month, February, a colonization party arrived in the Beaver River Valley, leaving their homes in Parowan thirty-five miles to the south. The settlers included Simeon F. Howd (captain), Wilson G. Nowers, James P. Anderson, Edward W. Thompson, Ross R. Rogers, H.S. Alexander, John M. Davis, Charles Carter, John Henderson, Barney Carter, James Duke, John Knowles, Joseph Goff, James Low, Benson Lewis, and their families. The next month, George A. Smith arrived to appoint Simeon F. Howd as the presiding elder, the senior religious leader of the group.

The initial land division consisted of sixteen ten-acre lots. By May, water for irrigation had been directed from the river to the east and conducted in a newly constructed ditch to the northeast corner of the survey, crossing the public square on a diagonal. Soon, modest wood frame homes and a wooden fence around the entire surveyed area, with a wooden schoolhouse in the center of town, marked the fledgling community as a place where people had come to stay. Beaver was formally incorporated on 10 January 1867.

That same year, the first Beaver County court was held in Beaver. In 1858 Beaver’s population received a boost from Mormons leaving San Bernardino, California, at the onset of the Utah War. In 1886 the inhabitants of Circleville abandoned their community because of the Black Hawk War and made their homes in Beaver.

In September 1873 the United States Army built a military barracks – Fort Cameron – at Beaver. It was located on the north side of the Beaver River about one mile from the mouth of the canyon. The post included four company barracks, a guard house, commissary, hospital, and officers’ quarters, many of which were constructed with the distinctive black rock taken from the nearby mountains.

Beaver is known for its stone houses and public buildings. The Beaver Co-op was the largest Utah mercantile establishment south of Salt Lake City for a number of years. Constructed with black igneous rock quarried in the mountains east of Beaver in 1872, this two-story store was a branch of the LDS Church’s ZCMI. The foundation of the Beaver County Courthouse, built in 1882, is also black rock, but the upper stories are constructed of a beautiful red brick. The building’s clock tower and simple classical detail make it a prominent landmark in Beaver County.

Beaver always played a prominent role in education in the county. Besides local public schools, a number of private institutions were built here. In 1898 the LDS Church established the Murdock Academy in the old Fort Cameron structures. This church school was a branch of the Brigham Young Academy at Provo. The Beaver LDS Stake was given the responsibility for the renovation of the properties, and a principal, E.D. Partridge, was sent to Beaver from Provo to lead the school. By the beginning of its second week, one hundred students had enrolled for the two-year high school course. The school functioned until May 1922.

Agriculture and stock raising were the two principal industries during the nineteenth century in Beaver. Nevertheless, in this most significant town south of Provo, Beaver’s retail businesses also played a prominent role in the economic life of the region. Beaver functioned as a supply station for prospectors who were scouring the nearby mountains for ore. A number of woolen mills, tanneries, harness shops, shoe shops, flour mills, photographic galleries, lumber mills, tailors, carding shops, and a variety of other types of local businesses helped Beaver to maintain a thriving local economy.

Beaver is also a significant gateway to local canyons and mountain ranges. The Tushar Range to the east of Beaver, for example, has abundant resources for fishing, hunting, and camping. Puffer Lake and the other lakes situated in the mountains adjoining Beaver are popular destinations for fishermen and sports enthusiasts from around the region. Located on Interstate 15 at an elevation of 5,970 feet, Beaver is a place with a colorful past, a pleasing climate, and ample opportunities for employment. In addition to agriculture, dairying, cattle raising, and service enterprises, mines like the sulphur mines twenty miles to the north continue to augment and diversify the local economy.


The American beaver's most noticeable characteristic is the long, flat, black tail. A beaver’s tail not only helps it swim faster, but can also be used to make a loud alarm call when slapped against water. In addition, the large tail helps the beaver balance when carrying a heavy log or tree trunk.

The American beaver is the largest rodent in the United States, growing from two to three feet (0.6 to 0.9 meters) long, not including the tail. They have dark-brown waterproof fur and webbed feet. Beaver teeth grow continuously throughout their lives, and beavers must gnaw on trees to keep their teeth from getting too long. Thick layers of enamel on their teeth give them an orange color.

Beavers live in ponds, lakes, rivers, and streams throughout the continental United States, except in the desert areas of the Southwest. Beavers are well known for their ability to build dams. They are one of the few animals that can actively change an ecosystem by blocking rivers and streams with trees and mud, creating new lakes, ponds, and floodplains.

Beavers also build homes called lodges out of branches and mud, which can often only be accessed from underwater entrances in the ponds.

Beavers are semi-aquatic herbivores. They travel from water to land to collect and eat tree bark, leaves, roots, and wetland plants.

Beavers are monogamous. They mate at around three years of age. Females gestate the young for roughly three months before giving birth. A female will typically have one litter of kits a year, with litter size ranging from one to four kits. These kits, along with those born the previous year, stay with their parents inside the lodge.

American beaver populations are stable.

Beavers can stay underwater for 15 minutes without coming to the surface. They have transparent eyelids that act as goggles so they can see as they swim.


Many families in our borough have deep-rooted connections that go back generations. These ancestors helped build the foundation of the community we know and love today, even though they have long since passed. Brothers and long-time Beaver residents Michael and Jacob.

Written by Eleanor Stout Courtney, Resident Many Beaver residents remember Bob Stout who had an automobile agency at Fourth and Market and was Beaver Citizen of the year in 1967. He was my father. From age 12 I worked at Bob Stout’s Garage on Saturdays and during the.


Beaver - History

A BRIEF HISTORY OF BEAVER ISLAND

The history of Beaver Island can be roughly divided into three periods: Indian, Mormon, and Irish. Little is known about the early Indian inhabitants. The first traces, which were found along Angeline's Bluff, date back 4500 years, which is still 5000 years after a stubborn limestone lip scraped rocks and sediment from the belly of a passing glacier to form Beaver Island.

The oldest artifacts found in any concentration are from 1200 to 500 years ago, but the Indians who used them have vanished. They were gone when the Ojibways arrived, although the Ojibways, according to legend, harvested their abandoned fields. The Ojibways stayed to greet the first white trappers and traders. In 1836 they signed a treaty with the U.S.A. An unsubstantiated but deeply ingrained local tradition is that between the 1640's and the 1680's the French established a colony on the island which they named "Isle du Castor." Beaver's waters were rich in fish. In the early 1830's some fishermen and a few merchants took advantage of the excellent natural harbor to establish a small village at what came to be called Whiskey Point. They fished from small sailboats and traded with the Indians for more fish, which they salted and shipped away. In the late 1830's the North West Trading Company built a post on the north shore of Beaver Harbor. Boats plying Lake Michigan began stopping regularly at Beaver to refuel, creating many jobs cutting cordwood.

The community in the harbor and a second at Cable's Bay thrived. During the 1840's the population of Beaver grew to a few hundred. In 1845 the land was surveyed and in 1848 it was first put up for sale. Sixty ships entered Beaver Harbor in the summer of that year.

In 1847 James Jesse Strang founded a small Mormon colony near the trading post. From having a handful of people who were barely tolerated by the rough fishermen it quickly grew until in 1850 it outnumbered the "gentiles." By 1852 the non-Mormons were crowded off the island.

The Mormon people were hardworking and industrious, if a little gullible. They built roads and farms which are still in use, put up sturdy buildings which outlasted them by a hundred years, and started the first daily newspaper north of Grand Rapids. Their heads were filled with plans they weren't here long enough to accomplish. Their leader, a flamboyant, magnetic, red-bearded lawyer elected to the State Legislature by his people, appropriated land, claimed to receive divine commands, had himself crowned king and began taking additional wives. In 1856, with his kingdom of over 2000 torn with strife, he was fatally shot by two disgruntled former followers.

Within weeks Strang's flock was driven away and scattered. Land speculators began buying chunks of Beaver and reselling portions of them to the fishermen who'd been forced to camp on the other islands. Some of these fishermen had been driven from their Beaver homes by the Mormons a few years earlier. They eagerly relocated on Beaver in 1856 and '57. It happened that many of them were Irish.

These Irish fishermen enjoyed the prosperity of ready made farms, cheap land, and abundantly stocked fishing grounds. They passed the word to their friends, either working in America's mines or starving back in Ireland. Their friends decided to join them.

The Irish community prospered and grew in the 1860's, 70's, and 80's. In the 1890's over 100 fishing boats docked at St. James. A life-saving station was started at Whiskey Point which later became one of the two island Coast Guard stations. When the century changed there were about 2000 Beaver Islanders, many of them second- generation Irish immigrants. Life was good.

Early in the 20th century the Beaver Island Lumber Company was formed. It far surpassed any of the earlier logging operations on the island. It laid track for a narrow-gauge railroad along the gravel bed which had been a beach when lake waters were much higher and which is now the West Side Road. At the town end of its line it built a large mill and a dock extending 500' into the bay. By 1914 the operation was completed. The following year they pulled up the track.

Religion has had a strong influence on the island since Bishop Baraga crossed to it in a canoe to baptize some of the natives he found in a village near Indian Point in 1832. At one time two Catholic Churches served the island, one of which was moved from Four Corners to town in 1957. There were also churches on Garden and on High.

In 1893 Feodor Protar moved into a small cabin near the end of Sloptown Road. He was a troubled and secretive migr from Russia who dispensed medical help to the islanders without charge for the 32 years he was here. His benevolence earned him the title of Doctor Protar.

When the Depression seized the country Beaver was relatively protected by a belt of whitefish and lake trout. After WWII the fish gave out from a combination of overfishing and the lamprey eel. Then the sons and daughters of third-generation Beaver Islanders were forced to leave for work. The population slipped to 500 in 1950 and to about 150 a decade later. Then in the mid-1960's the island was discovered again by vacationers with boats, jeeps, backpacks, and cameras. They revived a dying economy. New motels were built and businesses started or enlarged as tourism became the economic base.


These large rodents move with an ungainly waddle on land but are graceful in the water, where they use their large, webbed rear feet like swimming fins, and their paddle-shaped tails like rudders. These attributes allow beavers to swim at speeds of up to five miles an hour. They can remain underwater for 15 minutes without surfacing, and have a set of transparent eyelids that function much like goggles. Their fur is naturally oily and waterproof.

There are two species of beavers, which are found in the forests of North America, Europe, and Asia. These animals are active all winter, swimming and foraging in their ponds even when a layer of ice covers the surface.


Гледай видеото: Благуните Сезон 2 - Епизод 8 - Куклата на Елша (Може 2022).