Статии

Мичигански държавен университет

Мичигански държавен университет


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Историческият кампус на държавния университет в Мичиган се намира на брега на река Сийдър, в Източен Лансинг - близо до столицата на щата Лансинг, Мичиган. В момента MSU има над 45 000 студенти. Мичиганският държавен университет е основан като Селскостопански колеж на щата Мичиган с акт на законодателната власт на Мичиган. Университетът приема сегашното си име през 1964 г. Бакалавърските, магистърските и докторските програми се предлагат чрез колежите на Мичиганския държавен университет. Програмата за обучение в чужбина на МГУ се счита за най -голямата в страната; предлагащ повече от 190 програми в повече от 60 страни, разпръснати по всички континенти, включително Антарктида. MSU има високи акредитиви като център за научни изследвания и развитие в Мичиган. MSU също се приписва на разработването на цисплатин-лекарство против рак-и на техниката за хомогенизиране на млякото. Студентите на Мичиганския държавен университет представляват всички 50 щата на САЩ. държава, която се състои от 23 бакалавърски зали, една дипломирана зала и три селища с апартаменти. Освен в академичните среди, Мичиганският държавен университет също отдава дължимото значение на развлеченията и спорта в учебната си програма. В МГУ студентите, чрез различните организации, се насърчават да се включат в структурата на колежа и извън неговите контури в социални и политически действия и общественополезен труд.


История на Съюза

Историята на Съюза на MSU започва през 1905 г., когато Мичиганският държавен университет е известен като Мичигански селскостопански колеж (MAC), а студентският му състав наброява само 351 студенти. От 1880 -те години колежните профсъюзи се умножиха в цялата страна и в MAC имаше голям интерес за изграждане на център, където да се събират студенти. Създадена комисия за планиране на съюза, но без финансиране, проектът беше само приказки. Беше дълъг и труден път, преди техните идеи да станат реалност.

Десет години по -късно MAC Class от 1915 г. обеща принос от $ 5 от всеки ученик. Мизерната сума от 5 долара през 1915 г. струваше около 117 долара в днешните долари. Това означаваше толкова много за тях, студентите бяха готови да допринесат за съюз, който дори нямаше да могат да използват.

Първата световна война се намеси и усилията за обединение се спряха. След войната плановете се възобновяват и плановиците променят името на Мемориалния съюз в чест на американски войници, загинали в служба на страната. Асоциацията на възпитаниците на MAC нае чикагската архитектурна фирма Pond and Pond, за да изготви планове за Съюза с приблизителна цена от 650 000 долара (само около 15 200 000,00 долара през 2013 г.).

Старомоден спартански дух
До юни 1923 г. Асоциацията на възпитаниците пристъпи напред към първоначалната церемония, но не можа да продължи без необходимите средства. Въпреки това, през 1923 г. хората вярваха в запретване на ръкави, включване и правене на нещата сами. Не беше толкова далеч от дните на отглеждане на плевня, когато хората помагаха на съседите си, без такса.
Робърт Дж. Маккарти, секретар на Асоциацията на възпитаниците, организира „Седмицата на разкопките“ от 19 до 24 ноември 1923 г., а студенти от мъжки пол, преподаватели и доброволци бяха организирани в екипи от 30 души, за да изкопаят основата на сградата на Мемориалния съюз. Беше тежък труд, но те се занимаваха добре с това и всеки ден се радваха да се състезават със своите професионалисти за награди. Те бяха освободени от час и назначени да работят на 4-часови смени, докато групата Varsity свири, а студентките сервират напитки. (Дали днешните жени биха се включили и също биха грабнали лопатите?)

„Седмицата на разкопките“ беше уникално събитие и огромен успех-получи национално внимание, което помогна отново да се включат приносите. Но когато строителството се забави поради липса на средства, тогавашният губернатор на Мичиган Алекс Дж. Гросбек, силен поддръжник на MAC, предложи да събере пари чрез облигации на стойност 300 000 долара, издадени от Асоциацията на възпитаниците, за да завърши проекта.

Най -накрая Мемориалният съюз на MAC отвори врати на 12 юни 1925 г. Братята Pond използваха схоластичен готически стил на строителство и наеха много художници, за да създадат многото картини и скулптури, които украсяват сградата отвътре и отвън. Всички камини бяха облицовани с керамични плочки. Над южния вход на Съюза Самюел А. Кашван издълбава релефна скулптура на Прометей, гръцкия бог, за когото се смяташе, че носи огън и изкуствата на цивилизацията на човечеството.

Новата сграда имаше двуетажна аудитория на втори етаж с капацитет 955 за хранене, танци и срещи. На втория и третия етаж имаше 16 частни стаи за гости за възпитаници и приятели, фризьорски салон, книжарница, салон за красота, голяма централизирана кухня и офисите на Асоциацията на възпитаниците. Съюзът се превърна в център на живота в кампуса и непрекъснато скачаше. Той създаде нещо за класа от 2200 студенти, които никога досега не са съществували в кампуса, и озари опита им в кампуса.

Съюзът имаше както мъжки, така и дамски салони, 11 трапезарии, трисезонна всекидневна и стая за пушачи, а също и зала за билярд само за студенти от мъжки пол. Няколко публикации в кампуса, като например Червен кедров дневник и Държавните новини отвориха офисите си в Съюза.

Съюзът през десетилетията
От откриването си през 1925 г. Съюзът е претърпял много допълнения и обновления. През 1936 г. университетът поема собствеността и управлението на Съюза от Асоциацията на възпитаниците, поради неизпълнение на задълженията за изплащане на облигации (без съмнение Голямата депресия има нещо общо с това) в края на 40 -те години, добавено е южното крило, с големи допълнения и ремонти в размер на 3 милиона долара (над 28 500 000 долара през 2013 г.)-зона за отдих с боулинг и билярд, зала за пинг-понг с 12 маси, зали за изкуство и музика, стая за разглеждане с вестници и списания, трапезария и конферентни зали, както и класни стаи, туристическа агенция, билетна каса и новата Union Grill, разположена на мястото, където днес е фуд кортът.

През 1955 г., когато университетът официално промени името си на Мичигански държавен университет по земеделие и приложни науки, сградата стана известна като Съюза на MSU. Добавена е рампа, достъпна за хора с увреждания. Стаите за гости бяха преобразувани, а други функции бяха преместени в Съюза. Тъй като учениците с годините стават все по -разнообразни, техните нужди и желания се променят, а Съюзът също.

Съюзът винаги е функционирал като дом далеч от дома за студенти и все още предлага много от същите удобства, които е правил през 1925 г.: достатъчно пространство за обучение, възможности за хранене, заседателни зали, пазаруване, развлекателни събития, офиси на студентски организации и много други.


История

Историята на Юридическия колеж започва през 1891 г., когато Юридическият колеж в Детройт е създаден да обслужва жителите на Детройт. Преди основаването на Law College ’s единственият начин, по който жител на Детройт може да стане член на адвокатурата, без да напуска града, за да учи, е бил чрез “прочитане ” закон в местните адвокатски бюра#8217. Основателите на Юридическия колеж бяха група от такива чиновници и студенти в югоизточния Мичиган. В резултат на това през първите две години от историята на училището, неговите директори сами бяха ученици и уникална ситуация.

Първият клас от 69 възпитаници включваше бъдещ съдия от окръжния съд и бъдещ посланик. Жена от първи клас и афро -американка от втория са пример за ангажимента на Юридическия колеж да предлагат на всички сектори от населението възможност за качествено юридическо образование.

През 1995 г. Юридическият колеж е свързан с Мичиганския държавен университет, като по този начин предоставя на студентите достъп до богатство от ресурси и възможности, като същевременно запазва училищната култура, ориентирана към учениците. С течение на годините връзката между партньорите постепенно се сближаваше, докато ръководството на МГУ и МГУ не пое ангажимент за пълно изпълнение през октомври 2018 г. Към 17 август 2020 г. Юридическият колеж на МГУ беше напълно интегриран в университета и съществува като съставен колеж на МГУ. .

Юридическият колеж на Държавния университет в Мичиган е запазил историческите ценности на DCL за достъп и възможности, работна етика и потапяне в професията, като същевременно възприема възможностите, които идват от това да бъдеш част от университета в Голямата десетка.


История на Мичиганския държавен университет

Губернаторът на Мичиган Джордж Ромни насърчава студентите да разработят доброволчески програми за младежи в предучилищните престъпления и интервенция при кризи.

Студентите от държавния университет в Мичиган, с подкрепата на преподаватели в Колежа по образование и други, инициират Студентския образователен корпус. Проектите за услуги включват предимно краткосрочни възможности за доброволци. Инициативата е в отговор на призива за обслужване на губернатора Ромни.

Студентският образователен корпус продължава и расте. Съществуването и работата на корпуса са показателни за студентската активност по онова време в отговор на националното движение за граждански права, & quotWar on Poverty & quot, и нарастващата осведоменост за въоръжения конфликт във Виетнам, т.е. може да видите някои резултати. Проектът за студентско обучение, обучаван основно от студенти (STEP) с колежа Rust в Мисисипи, през лятото 1965-1968 г., предоставя възможност на студентите активисти да извършват услуги извън Мичиган.

Настоятелството на MSU одобрява Службата за доброволчески програми. Студентският образователен корпус се превръща в Бюро за доброволци и запазва отговорността за ръководените от студентите краткосрочни инициативи за услуги. Промяната на името отразява както създаването на придружаващия офис на доброволческите програми, в който университетските администратори осигуряват приемственост както по отношение на поддържане на усилията за обслужване от страна на MSU, така и при развиване и поддържане на отношения с общността, напр. и дългосрочен ангажимент към избирателите на общността.

Службата за доброволчески програми е одобрена от Настоятелството на МГУ на 22 ноември 1967 г. Определените за службата задължения включват:

  1. КООРДИНАЦИЯТА НА ДОБРОВОЛНИ ПРОГРАМИ С ОБЩАТА АКАДЕМИЧНА ПРОГРАМА НА УНИВЕРСИТЕТА
  2. ЗА КООРДИНИРАНЕ НА ДОБРОВОЛЕТСКИ ПРОГРАМИ С ЕДИНИЦИТЕ В ОФИСА НА СТУДЕНТСКИ ВЪПРОСИ
  3. ДА РАБОТИТЕ С ФАКУЛТЕТА И ПЕРСОНАЛА НА УНИВЕРСИТЕТА
  4. ДА ЗАПИСВАТ РЕСУРСИТЕ НА УНИВЕРСИТЕТА ЗА ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ДОБРОВОЛНИ ПРОГРАМИ
  5. ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ И ИДЕНТИФИКУВАНЕ НА ОБЛАСТИ ЗА УЧАСТИЕ НА ДОБРОВОЛЦИТЕ В КОЛЕДЖА
  6. ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ НА УНИВЕРСИТЕТА НА ОБЩНОСТТА
  7. ДА СИ ГАРАНТИРАМЕ СВОЙНИ ОПИТИ ЗА УЧЕНИЦИТЕ В СЛУЖБАТА НА ОБЩНОСТТА
  8. ЗА КООРДИНИРАНЕ И СЪВЕТ НА СТУДЕНТСКИ ДОБРОВОЛЕТСКИ ПРОГРАМИ
  9. КЪМ АДМИНИСТРАЦИОННИ БЮДЖЕТИ
  10. КЪМ АДМИНИСТРАЦИОННИ ФОНДОВЕ ОТ ЧАСТНИ ИЗТОЧНИЦИ
  11. ЗА КООРДИНИРАНЕ НА ПРОГРАМИ ЗА ОБРАЗОВАНИЕ И ИЗСЛЕДВАНЕ.

MSU Urban Affairs се включи като първи директор и помощник -директор ((който също беше директор на Бюрото за доброволци), на Службата за доброволчески програми бяха назначени от Urban Affairs. Тъй като градските въпроси традиционно работят както със, така и в общността Lansing, използването на този отдел подчерта ангажимента на MSU да уважава и включва „гласа на общността“.

2 януари 1968 г .: Службата за доброволчески програми е официално открита. Университетът предостави офис пространство в сутерена/& quotfoundation level & quot на сградата за студентски услуги.

Националната корпорация за доброволчески услуги предоставя национално признание на „Доброволците на MSU от 1971 г.“.

Службата за доброволчески програми и Бюрото за доброволци се превръща в Център за обучение по услуги. MSU беше пионер в националното движение за обучение на услуги (Eyler, J Giles D., Pioneers of Service-Learning), гледайки на доброволното обслужване като целенасочен, планиран и взаимен принос към общността и за обществено благо, а не като просто & quotvovonteerism & quot. Погледът на MSU към обучението по услуги включва (и продължава да включва) както умишлена учебна програма, така и съвместна програма.

Забележка: Поради нарастването на MSU през 1960-те и 1970-те години, ролите и отговорностите на Службата по студентските въпроси, за която Службата за доброволчески програми/Центърът за обучение по услуги, също се разшириха и се развиха през тези години десетилетия. В крайна сметка Службата по студентските въпроси се превръща в Отдел по студентски въпроси и услуги. Центърът за обучение по услуги първоначално е докладван на декана по студентските въпроси. Съвпада с назоваването на Отдела за студентски въпроси и услуги и съответния вицепрезидент на университета, който да администрира, заедно с, в началото на 1980-те, обширното пренасочване на университетските отдели и звена поради съкращения на държавния бюджет, редовете за отчитане на Service-Learning Center попада в Student Life, звено на Отдела за студентски въпроси и услуги.

MSU играе важна роля в стартирането на Мичиганския кампусов договор, http://www.micampuscompact.org, състоянието & quotchapter & quot на Campus Compact, водещ орган в организирането на колежи и университети около доброволни услуги и обучение по услуги. Michigan Campus Compact (MCC) беше един от първите щатски договори. MCC се помещаваше в MSU до края на 1990-те, когато стана част от Асоциацията с нестопанска цел в Мичиган и & quotConnect Michigan Alliance. & Quot

Студентските лидери на МГУ, които се стремят да съживят студентския активизъм и действия в отговор на „поколението Ме“ от средата/края на 80 -те години на миналия век, създават MSU Campus Outreach and Opportunity League (COOL). Програмата за алтернативна пролетна ваканция на MSU е резултат от COOL, както и & quotInto the Streets & quot.

MSU COOL стартира MSU и национален & quotInto the Streets & quot Ден на обслужване. & quotInto the Streets & quot продължава като ежегодно есенно събитие в MSU и се разширява до MSU & quotMartin Luther King Day of Service & quot.

Линията за отчитане на Центъра за обучение по услуги се променя от тази на Студентския живот към тази на Кариерни услуги и настаняване.

След пенсионирането на Мери Еденс, дългогодишен директор на Центъра за обучение по услуги, длъжността директор е повторно предложена, за да включва двойна линия за отчитане на кариерни услуги и настаняване, под вицепрезидента по студентските въпроси и услуги, и помощник-проректора за University Outreach, (като докладването чрез Outreach е допълнение.) Новият директор пази отговорност за програмата Young Spartan и МГУ America Reads/America Counts, (в рамките на Outreach Partnerships), разширявайки ролята на директора и разширявайки работата на служебно обучение. & mdash Докато свързаното с курса академично обучение е било част от задачата на Центъра за обучение по услуги, започват подновени и съсредоточени усилия за учене на академични услуги. Работата с University Outreach помага на служебното обучение в МГУ да се върне към своите & quootots & quot при разглеждането на аутрич като стипендия, обхващаща преподаването, научните изследвания и обслужването, като академичното обслужване осигурява силна връзка между бакалавърското обучение и общността.

Campus Compact, в партньорство с благотворителния фонд Pew, на национално ниво насърчава колежите и университетите да посетят отново основен принцип на обучение по услуги, образование за социална и гражданска отговорност. Появяват се и националните усилия на колежите и университетите да слушат „гласа на общността“, така че инициативите за услуги да са целенасочени и взаимни, което накара MSU да посети отново начините, по които гледа на обучението по услуги. По-голям акцент се поставя върху службата като смислено, активно общностно обучение, изграждане на гражданска отговорност и средство за подпомагане на учениците да развият чувство за грижа за другите.

Хирам Фицджералд е назначен за асистент-проректор за Университетска пропаганда и създава ново звено в Outreach, наречено Гражданска ангажираност, за да отразява националните тенденции в студентското обслужване и обучението по услуги и философията на Университетския Outreach, (чието име по-късно е променено на Университетско общуване и ангажираност ( UOE)). Директорът на Центъра за обучение по услуги (SLC), програмата Young Spartan Program и MSU America Reads е назначен за директор на UOE-Civic Engagement (CE). SLC работи в тандем със CE и някои функции се припокриват. На първо място обаче администрацията остава отделна, но със същия директор.

Вицепрезидентът по студентските въпроси и услуги премахва SLC от администрацията на кариерни услуги и настаняване, за да съвпадне с именуването на CE като собствено звено по UOE. SLC докладва директно на вицепрезидента по студентските въпроси и услуги. Работата на SLC и CE става по-преплетена, след като се премахне директната връзка с услугите за кариера, и по-всеобхватните резултати, включващи академични връзки, развитие на лидерството, чувство за постоянна грижа за другите, образование, свързано със социалната справедливост, и гражданска отговорност и ангажираност, са намерението.

За да отразят връзките между SLC и CE, двете звена получават съвместно заглавие, Център за обучение по услуги и гражданска ангажираност (CSLCE). CSLCE е отговорен за учебни и академични услуги за обучение и гражданска ангажираност, подкрепа за преподавателите за възможности за обучение и общностна ангажираност, включващи студенти, инициативи за съвместно обучение, програма за млади спартанци, MSU America Reads/America Counts инициативи и служи като & quotclearing house & quot за студенти и преподаватели, търсещи места за обслужване и обществени организации с нестопанска цел, търсещи помощ от студенти.

МГУ е домакин на 5-та годишна международна конференция за научни изследвания в областта на K-H. Трима членове на административния екип на CSLCE публикуваха съответната книга „Напредване на знания в обучението по услуги, изследвания за трансформиране на полето“.

Поради затварянето на училищата и променящите се приоритети в района на училището Lansing, свързани с разработването на учебни програми и професионалното развитие на учителите, програмата Young Spartan като дискретно партньорство приключи. Ангажиментът от страна на CSLCE да предостави ученици, които се обучават на услуги в училищата в Lansing School District, продължи.

Азиатско -индийският фонд за образование на деца с недостатъчно образование е създаден, за да подкрепи първоначално работата на CSLCE с образователните програми на Клуба за момчета и момичета на Лансинг. Членовете на общността на азиатските индианци от Голямата ленса инициираха това начинание. Поддръжката продължава.

За да се признае приносът на доброволците на MSU STEP от 1965-68 г. и постиженията на студентите, които са се възползвали от услугата на MSU за другите, имаше събиране на STEP по време на празничните дейности на университета Martin Luther King Jr.

Нарастването на обучението по услуги в MSU е забележимо след формирането на CSLCE като независима, „самостоятелна“ & quot единица, която отчита съвместно чрез асоциирания проректор за връзки и ангажираност на университетите и вицепрезидента по студентските въпроси и услуги.

През 2006-2007 г. 13 825 заявления за ученици/регистрации за обучение за услуги са получени и приети чрез CSLCE.

По повод 40 -годишнината на CSLCE.

През 2008-2009 г. CSLCE получи Президентската награда.

16 114 ученически общности, ангажирани с учене и/или регистриране на общественополезни услуги, са докладвани в целия кампус

17 892 студентски общности, ангажирани с учене и/или регистриране на общественополезни услуги, са докладвани в целия кампус

18 899 студентски общности, ангажирани с учене и/или регистриране на общественополезни услуги, са докладвани в целия кампус

20 739 студентски общности, ангажирани с учене и/или регистриране на общественополезни услуги, са докладвани в целия кампус

20 781 ученически общности, ангажирани с учене и/или регистриране на общественополезни услуги, са докладвани в целия кампус

26 127 ученически общности, ангажирани с учене и/или регистриране на общественополезни услуги, са докладвани в целия кампус

27 475 студентски общности, ангажирани с учене и/или регистрации за общественополезни услуги, са докладвани в целия кампус

32 223 ученически общности, ангажирани с учене и/или регистриране на общественополезни услуги, са докладвани в целия кампус

32 241 ученически общности, ангажирани с учене и/или регистриране на общественополезни услуги, са докладвани в целия кампус


История

Изследванията на ядрената физика започнаха в Мичиганския държавен университет (MSU) през 1958. През следващите десетилетия MSU стана известен със своите иновации в ядрената наука и свързаните междудисциплинарни изследвания, както в САЩ, така и по света. Млад физик от Оук Ридж, на име Хенри Блосер, беше избран за първи директор на лабораторията. MSU успя да получи безвъзмездна финансова помощ от Националната научна фондация (NSF), за да построи първия си циклотрон от 40 MeV 1961. Четири години по -късно първият лъч беше ускорен. Тъй като устройството превъзхожда дизайна си и осигурява лъчи от 50 MeV, то се нарича K-50. Заедно с новия ускорител е издигната сграда, в която да се помещават лабораторията и хората, работещи по нея. (продължение по -долу).

Вътре 1973, учените са имали идеята да използват свръхпроводяща технология, за да създадат по -мощен, но по -малък ускорител. След изясняване на детайлите, в началото беше подписан договор между MSU и Министерството на енергетиката 1980, започна работа по втори свръхпроводящ циклотрон и се роди Националната лаборатория по свръхпроводящи циклотрони, наречена преди това MSU/NSF Heavy Ion Laboratory —.

Първият свръхпроводящ циклотрон K-500 — е изстрелян в 15:00 ч. в събота, 21 ноември, 1981 и първият лъч от частици беше извлечен през август на 1982, само пет години след като екипът получи одобрението.

Две години по -късно през 1984, свръхпроводящият магнит за втория циклотрон е тестван успешно. Въпреки това, първоначалният план за свързване на двата циклотрона е преработен, така че вторият циклотрон да работи независимо, поне в краткосрочен план. Новият план беше успешен и K-800 беше онлайн в началото 1988 и поради отличната си способност за фокусиране, преименуван на K-1200 година по-късно.

Циклотроните бяха затворени на 2 юли, 1999 така че работата по свързващата система може да започне. До 1 октомври г. 2000, лабораторията успешно произведе първия си лъч йони от новото съоръжение. Силата на новото съоръжение позволи на лабораторията да изследва нови изотопи, някои от които могат да бъдат намерени само в астрономически явления като свръхнова и неутронни звезди. Поради новооткрития си опит в астрофизиката, NSCL се присъедини към Лабораторията за ядрена структура на Нотр Дам и Университета в Чикаго, за да създаде Съвместния институт за ядрена физика (JINA) през 2003.

В 2004, MSU предприе усилия да бъде домакин на новото съоръжение за редки изотопни лъчи (FRIB). След много упорит труд и отдаденост от цялата общност на MSU, на 11 декември, 2008 DOE обяви, че FRIB ще бъде домакин на MSU. Действителното строителство започна през март 2014 с пробив, а техническото строителство започна през октомври. Днес продължава работата по дългоочаквания проект на FRIB, който е планиран да работи в 2022.


Относно

Добре дошли в „Историята на дигиталната ера“. В този курс ще изследваме корените на деветнадесети век на нашите съвременни цифрови технологии и социалния и културен контекст на тяхното развитие през последния век и половина. Чрез процес на лекции, дискусии, писане и практически дейности, ние не само ще научим за важните изобретатели на ранните изчислителни машини, но ще научим и за други, които са работили в услуга на отглеждане, подкрепа и промяна на тези технологии.

Никаква научна или технологична промяна не се случва в черна кутия, затова ще внимаваме да разпитаме процесите и идеологическите предположения, които заобикаляха създаването на изчислителни машини, създаването на техните програми и интегрирането им в обществото. Освен това ще изследваме напрежението между творческата свобода, която идва с широко разпространения достъп до компютри и мрежите, които ги свързват, и постоянния корпоративен и правителствен контрол, който функционира, за да оформи тяхната наличност и използване. Накрая ще разгледаме редица съвременни проблеми и предизвикателства, породени от нарастващото разпространение на компютърните технологии в публичен и частен контекст.

Преглед на курса

Моля, прочетете внимателно всички страници на този сайт. Вашият успех в този курс зависи от завършването на всички четения, писмени работи и тестове навреме и създаване на ясна, оригинална работа, която поддържа стандартите на МГУ за академична честност и почтеност. Няма да има разширения за късна работа. Всеки случай на плагиатство ще доведе до това студентът да получи F за курса.


Технически колеж

College Hall

Почивка на светиите 1865 г.

Катедра „Гражданско инженерство“ е създадена през 1909 г. Въпреки това тя е много част от училището от самото начало. Селскостопанският колеж на щата Мичиган е създаден от държавния законодателен орган през 1855 г. и през юни същата година е закупен тракт от 676,57 акра. През следващите 2 години, College Hall, [снимка вляво], Спално общежитие на светиите, [снимка точно отдолу], и тухлена плевня са построени и колежът посреща първите си студенти на 13 май 1857 г.

Четирима преподаватели бяха наети, един от които беше Калвин Трейси, който трябваше да преподава математика и геодезия. Той беше упълномощен да закупи геодезически компас и ниво „с необходимото оборудване за заснемане и изравняване в Селскостопанския колеж“.

Факултетен ред 1874 г.

63 -те студенти посещаваха сутрин часовете и работеха три часа следобед, изсичаха дървета, засаждаха овощни градини или теглеха тухли, за да строят домове на Факултета Роу, един от които (и единственият, пощаден от разрушаване) беше Къщата на Коулс, за преподаватели и техните семейства и за някои от първите студентки в университета.

Селското и гражданското инженерство беше един от курсовете, които учениците преминаха във фиксираната учебна програма. През 1861 г. Т.Ц. Абат, който по -късно стана втори президент на колежа, беше назначен за професор по селско и гражданско инженерство, въпреки че по -ранното му и по -късно назначение беше професор по история и английска литература. През 1861 г. колежът завършва първия си клас, но няма започване, тъй като започва Гражданската война и шест от седемте възпитаници се записват в специална инженерна компания, която трябва да служи при генерал -майор Джон К. Фремонт.

Rolla C. Carpenter, 1877 г. Rolla C. Carpenter, 1885 г.

В доклада си от 1864 г. президентът Abbot препоръчва да бъде назначен строителен инженер в Инструктивния факултет и през 1875 г. Г -н Rolla C. Carpenter възпитаник на колежа от 1873 г., който също е завършил гражданско инженерство в университета в Мичиган, е нает като инструктор. Така се основава катедрата по математика и строителство. Първият клас на дърводелец по гражданско инженерство използва преработката на Ууд на Махан Елементарен трактат за гражданското инженерство изучаване на главите за материали, здравина на материалите, рамкиране, зидария, пътища, канали, реки и мостове. През петнадесетте си години в колежа проф. Карпентър преподаваше класове по гражданско инженерство и математика, докато обслужваше колежа по много други начини. Той изследва терена, наблюдава парните работи и дърводелския цех, проектира и контролира изграждането на язовир на река Червен кедър (проектира свой собствен пилот), проектира новата механична лаборатория, контролира производството на 400 000 тухли, проектира нова баня за студенти (с 10 вани - снимка по -долу, вдясно), преподаваща френски език, а през 1884 г. служи като треньор на малко свободно организирания отбор по футбол в колежа.

Географско оборудване

Законът за отпускане на земя от 1862 г. уточнява преподаването на „такива отрасли на обучение, които са свързани със селското стопанство и механиката“. Така през 1885 г. започва двугодишен курс по механика. Това скоро се разшири в 4 -годишен курс по механика, който по -късно се превърна в машиностроене. Същата година е построена първата инженерна сграда - механичната сграда.

През 1890 г. професор Карпентър заминава за позиция в университета Корнел и след една година професор Херман К. Ведър, завършил гражданско инженерство в университета Корнел с магистърска степен по конструктивно инженерство, е назначен за професор по математика и гражданско инженерство. Веддер продължи да преподава курсовете по математика и гражданско инженерство и да предоставя опит на колежа в неговата инженерна работа.

През 1892 г. в колежа е основана втората глава на Тау Бета Пи в нацията.

Животни на Farm Lane 1909

Животът в кампуса през тези ранни години не винаги беше лесен Източен Лансинг беше просто малко село. Пътуването до Лансинг беше почти невъзможно през пролетта и есента, когато пътищата се превърнаха в кал и кабината, която по -късно свързваше града и колежа, все още не беше построена.

До 1890 -те години колежът заседаваше през пролетта, лятото и есента, така че студентите да могат да практикуват земеделие в колежа през вегетационния сезон. Освен това, много от тях зависят от разходите си за преподаване през зимата в селските училища. Когато академичният календар беше променен, за да включва зимните часове, се сблъскаха с нови проблеми. Professor Vedder, in his 1897 report to the college president, wrote, "allow me to urge the early installation of sanitary conveniences at College Hall", the change in terms "requiring long class-work in winter months, make this necessary."

Since many of the engineering students planned for a Civil Engineering career, Professor Vedder, in 1901, expressed that "there is a demand for a course of study" allowing "specialization along Civil Engineering lines". On December 4, 1901, the governing board of the college approved the new option and seventeen members of the junior class elected civil engineering. "Topographical drawing and sketching, shadows and perspective, railroad surveying, bridge analysis and design, masonry, arches and pavements" were added to the department curriculum. On June 18, 1903, fourteen seniors became the first graduates from the Civil Engineering option.

Engineering Hall

During the early years of this new option, the faculty was overly busy. Prof. Vedder repeatedly protested about the crowded class and laboratory facilities. In 1907, a new Engineering Hall, costing $110,000, was constructed to house the departments of Mechanical Engineering, Mathematics, and Civil Engineering, Drawing and Design, and Physics and Electrical Engineering. The same year, Engineering's first Dean, G.W. Bissell, was appointed, and in 1908, the Division of Engineering was established.

By 1908, of the 232 engineering students who graduated in the years after the Civil option was founded, 117 had completed the civil engineering option. Professor Vedder proposed that in order to best serve the students, civil engineering should be a separate department and on July 7, 1909, the Department of Civil Engineering was born.

Since that time, the transitions in the college and in Engineering have been many. In 1909, the State Agricultural College became the Michigan Agricultural College. Then in 1925, the name was changed to Michigan State College of Agriculture and Applied Science. In 1955, its one-hundredth year, the College became a University and finally, in 1964, it was renamed Michigan State University.

Engineering Building fire, 1916

The first Engineering Hall burned in March of 1916 and was replaced by Olds Hall of Engineering, which housed most of the departments until 1962, when the present Engineering Building was completed. Civil Engineering became the Department of Civil and Sanitary Engineering in 1962 and the Department of Civil and Environmental Engineering in 1985. The department was housed in the Engineering Building from 1962 through 1981, when it was moved to the Communication Arts and Science Building where it remained until 1989 when the new wing of the Engineering Building was opened. In 1987, the Engineering Research Complex was opened, housing the environmental engineering faculty, graduate students, and laboratories. In 2002, the department dedicated the Civil Infrastructure Laboratory, located on Jolly Road in Okemos. The laboratory was expanded in 2005 to include a fire testing facility.

The department has continued to grow and evolve. The first Master of Science degree was awarded on June 18, 1928 to Howard Allen. His thesis topic was "The Design of a Reinforced Concrete Laboratory for the Department of Civil Engineering. The CE program was first accredited in 1937 by the Engineers Council for Professional Development, which has become ABET. An undergraduate curriculum in sanitary engineering was also offered, but discontinued in 1954 as it was believed that the programs did not offer sufficient breath. Almost sixty years later, In 2011, the B.S. Environmental Engineering program was approved by the State Board of Education. The first environmental engineering student graduated in December 2011 and the program was accredited in August 2012. Graduate degrees in environmental engineering were first offered in 1980.

The civil and environmental engineering programs at MSU have always been student-focused, from 1900, when Professor Herman Klock Vedder expressed a need for a course of study "allowing for specialization along the Civil Engineering Lines" to today when student groups such as American Society of Civil Engineers (ASCE) Student Chapter, Chi Epsilon, and Environmental Engineering Society flourish, undergraduate and graduate students work together with faculty and postdoctoral assistants to solve complex problems, and students are encouraged to actively participate in the classroom. The Student Chapter of the ASCE has been active at MSU since 1921. Chi Epsilon, the National CE Honor Society was installed as chapter 42 in 1951 and the Environmental Engineering (Student) Society was founded as a chapter of the Air and Waste Management Association in 1988. The MSU chapter of Chi Epsilon has twice hosted the Chi Epsilon National Conclave, in 1958 and in 1986.

MSU Student Chapters have distinguished themselves as being first in a number of arenas. The first ASCE sponsored National Concrete Canoe Competition was held in 1988 at MSU, with canoe races at Lake Lansing. The first National Student Steel Bridge competition was held at MSU in 1992, and the Spartans became the first national champions. MSU's concrete canoe team, the Rowing Stone, took first place in the National Concrete Canoe Competition in 1990 in Buffalo, NY. The Environmental Engineering (Student) Society took first place at the Waste-Management Education and Research Consortium International Competitions in 1994 and 1995. The EES team took first place at the Air and Waste Management Association sponsored Environmental Competition International (ECi) in 2015.

Not only on campus, but throughout the state and abroad, civil engineering has clearly left its mark. By far the greatest contribution of civil engineers along the banks of the Red Cedar has been in the education of thousands of men and women, who have obtained Bachelors, Masters, and Doctorate degrees, and have become involved throughout the world in the creation of engineering projects, the improvement of civil infrastructure and society, and in the education of our future generations of engineers and scientists.


College of Човек Medicine

50th Anniversary Video - MSU College of Human Medicine: 1964 - 2014 ВИДЕО
"Formula for MSU Medical School" historical film featuring Dean Andrew D. Hunt, Jr., 1966 VIDEO        

Since 1966, the College of Human Medicine has educated physicians and claims a national reputation for its social mission - producing MDs to practice medicine in Michigan's underserved areas. Today the college is recognized nationally for its excellence in and commitment to patient-centered medicine.

From 1959󈞩, several reports demonstrated the need for a third medical school in Michigan focused specifically on serving the state's population through direct involvement in community health care. In 1961, the Michigan State Board of Trustees decided to begin a two-year medical program that it would strengthen and be strengthened by complementary areas of the university. The preparatory work was carried by the Institute of Medicine and Biology in the provost's office, under the direction of Bill Knisley, who played a key role in the formation of the College of Human Medicine and the building of MSU's Life Sciences Building. Several grants aided the development of the program and in 1964 the Board of Trustees named Andrew D. Hunt, MD, dean of the College of Human Medicine.

In June 1965, the Liaison Committee for Medical Education, the American Medical Association's accreditation arm, granted a letter of "reasonable assurance" to the College of Human Medicine, permitting MSU to admit its first medical students󈟪 in the fall of 1966 and 23 in the fall of 1967. After two years of preclinical training, these students transferred to other medical schools to complete their medical degree requirements. In 1967, the College of Human Medicine received approval to develop a four-year, degree-granting program. The first MDs graduated in 1972.

Since the MSU College of Human Medicine was created within a state-funded institution to serve Michigan's people, it was considered important and appropriate for students to obtain their clinical training in the state's communities. A formal philosophy of placing clinical training within community hospitals emerged. To implement this philosophy, the college formed a consortium of teaching hospitals in several Michigan communities, each with an assistant dean and a staff of faculty coordinators for major medical specialties.

In conjunction with its founding mission to serve all the people of Michigan, a special program to address the health care needs of rural citizens began in the Upper Peninsula in 1974. Students entering the College of Human Medicine who planned to serve a rural community upon completion of their medical training could apply to complete their clinical years in the Upper Peninsula.

Clinical campuses in Flint, Grand Rapids, Lansing, Midland Regional, Southeast Michigan, Traverse City, and the Upper Peninsula Region now cooperate with MSU in the training of medical students during their undergraduate clinical years. Nearly 4,000 physicians in these Michigan communities hold clinical faculty appointments and volunteer their expertise to educate MSU College of Human Medicine undergraduate medical students. The college also operates several residency programs in these community hospitals. These programs have proven to be one of the most successful implementations of the college’s commitment to serving the people. The Rural Medicine Program at the Upper Peninsula region campus and the Rural Community Health Program in the Traverse City and Midland Regional campuses has led to an increase in physicians practicing in underserved areas.

Since its creation, the college's curriculum has continued to evolve and the college has become nationally and internationally known as a leader in university-based, community-integrated medical education. The college is again embarking on an innovative curriculum slated to begin fall 2016. In addition to excelling in medical education, the college excels in research. College faculty members are well represented among the university's top research grant recipients. Furthermore, an MD/PhD program invites promising scholars to combine basic science research with clinical physician training.

In 2006, Marsha D. Rappley, M.D., became the first graduate of the College of Human Medicine to become dean of the medical school. At that time, the university had begun plans to expand the medical school to help Michigan train, attract and retain enough physicians to meet future needs of its citizens.

In August 2007, the college increased its enrollment from 106 first-year students to 156 students, and, in October, MSU announced a building project budget of $90 million for the construction of a new medical education building along the health sciences corridor in downtown Grand Rapids. A ground-breaking event was held in mid 2008, with construction completion planned for the Secchia Center in 2010.

Spectrum Health committed $55 million that included principal and interest payments on the building for 25 years. Private donations were raised through a joint fundraising initiative by MSU and Grand Action. This included first naming gifts of $20 million donated by area business leaders, including alumni Ambassador Peter F. and Joan Secchia, for whom the Secchia Center is named. The $90 million Secchia Center opened fall 2010, on time, on budget and privately funded.

In June 2015, MSU announced plans to build the Grand Rapids Research Center near the Secchia Center in downtown Grand Rapids. The $88 million research center will late fall 2017 and will eventually house as many as 44 principal investigators and their research teams in future years.

Also in 2015, Dean Marsha Rappley stepped down and Senior Associate Dean for Academic Affairs Aron Sousa, M.D., became interim dean. On October 1, 2016, the College of Human Medicine welcomed its new dean, Norman Beauchamp, Jr., MD, the second graduate of the college to serve as dean. On October 25, 2019, Beauchamp was promoted to executive vice president for health sciences. The Board of Trustees again named Sousa interim dean.               

The MSU College of Human Medicine is fully accredited by the Liaison Committee on Medical Education. With  5,699 graduates, College of Human Medicine alumni now practice in nearly every county in Michigan, in nearly every state in the nation, and in several foreign countries. As it continues to train physicians of the highest quality, the College of Human Medicine looks forward to the medical opportunities of the next millennium.


It all began in 1999.

The Department of Geography, Environment, and Spatial Sciences at Michigan State University has offered online geography courses since 1999, when Alan Arbogast and a small team of grad students created Geo 206v (Physical Geography).

Course Development

Below is a timeline of course development.

Geo 206v, Physical Geography: developed by Alan Arbogast, Ph.D., Kathleen Baker, Ph.D., and Cathryn Dowd, M.A. launched in Summer 1999

ISS 310v, People and the Environment: developed by Alan Arbogast, Ph.D. launched in Summer 2002

Geo 204v, World Regional Geography: developed by Antoinette WinklerPrins, Ph.D. launched in Summer 2003

Geo 330v, Geography of the United States and Canada: developed by Jay Harman, Ph.D. launched in Summer 2005

Geo 324v, Remote Sensing of the Environment (and online Lab): developed by David Lusch, Ph.D., and Bob Goodwin, M.A. launched in Spring 2008

Geo 221v, Introduction to Geographic Information (and online Lab): developed by Kirk Goldsberry, Ph.D., and Adrienne Goldsberry, M.A. launched in Summer 2009

Geo 802v, Geospatial Technology (and online Lab): developed by RS&GIS @MSU launched in Fall 2009

Geo 203v, Introduction to Meteorology: developed by Sharon Zhong, Ph.D. launched in Summer 2011

Geo 325v, Geographic Information Systems (and online Lab): developed by Kirk Goldsberry, Ph.D., and Adrienne Goldsberry, M.A. launched in Spring 2012

Geo 326v (formerly 423v), Cartographic Design and Production (and online Lab): developed by Kirk Goldsberry, Ph.D., and Adrienne Goldsberry, M.A. launched in Fall 2012

Geo 221LABv, Introduction to Geographic Information (Lab): developed by Adrienne Goldsberry, M.A. launched in Fall 2013

Geo 151v, Human Geography: developed by Dick Groop, Ph.D., Gary Schnakenberg, Ph.D., and Adrienne Goldsberry, M.A. launched in Summer 2014

Geo 113v, Economic Geography: developed by Elizabeth Mack, Ph.D. launched in Summer 2020

Enrollments

As of Spring 2020 more than 28,220 students have taken onGEO courses.

Признаване

Online Geography @ MSU has received outside recognition in various forms. The table below outlines the awards, talks, and publications that have brought attention to the quality of the courses offered and the program.

Presentations

Bookout, Shi, Gunn, Weisenborn. 2018. Facebook and the Online Classroom: Contemplating the value of a semester's posts, likes, reactions, and replies. Presentation for AAG.

Goldsberry, Bookout, Weisenborn, Arbogast. 2015 г. Digital Storytelling in Online Geography Classes: Sharing MSU Geography's Experiences. Presentation for AAG.

Schnakenberg, Bookout, Goldsberry, Weisenborn. 2013. Reaching into Geography's Toolbox: Using Web-based Tools to Teach the Geographic Perspective. 2013 Michigan/Great Lakes Social Studies Conference, Lansing, Michigan.

Bookout. 2012. So you want to join the Facebooks?: Lessons from Online Geography's attempt to relate to students using social media. Geography Colloquium at Michigan State.

Goldsberry, Bookout, Weisenborn. 2012. Teaching Volunteered Geographic Information in an Online Environment. Presentation for AAG.

Bookout, Goldsberry, Weisenborn, Arbogast. 2012. Opening Student Eyes to the Geographic Perspective. Presentation for AAG.

Goldsberry, Bookout. 2010. Designing and Managing Large Enrollment Online Courses. MSU vuDAT Breakfast Series.

Olson, WinklerPrins, Weisenborn. 2009. Assessment in Selected Courses at Michigan State University. Presentation at NCGE.

Kristy Stanley, Weisenborn, Robert Goodwin, Lusch, Groop. 2008 г. Creating an Online Geography Course in Remote Sensing at Michigan State University. Poster at AAG Conference.

Weisenborn, Groop. 2007. Insights on Developing Online Geography Courses. Presentation at Central Michigan University.

WinklerPrins, Weisenborn. 2006 г. Insights on Designing and Managing Large Online Courses. MSU TechTalk.

Weisenborn, Groop, WinklerPrins, Arbogast, Harman. 2006 г. Assessing Online Geography Courses at Michigan State University. Presentation at AAG Conference.

Arbogast, WinklerPrins, Weisenborn, Groop, Harman. 2006 г. The Online Geography Program at Michigan State University. MSU TechTalk.

Weisenborn, WinklerPrins, Groop, Arbogast. 2004 г. Designing a Virtual Geography Program. Poster at AAG Conference.

Publications

WinklerPrins, Weisenborn, Groop, Arbogast. 2007. Developing Online Geography Courses: Experiences from Michigan State. Journal of Geography.

Награди

AT&T Faculty-Staff Awards in Instructional Technology. 2010. Introduction to Geographic Information (Geo 221v). Adrienne Goldsberry, Kirk Goldsberry.

AT&T Faculty-Staff Awards in Instructional Technology. 2005 г. World Regional Geography (Geo 204v). WinklerPrins, Weisenborn.

Staff, Faculty, Instructors

Персонал

Beth Weisenborn, began in 2001: Instructor, Course Coordinator, and Director.

Juliegh Bookout, began in 2003: Instructor, Course Developer & Coordinator.


История

In 1964, osteopathic physicians, working in cooperation with the Michigan Association of Osteopathic Physicians and Surgeons, were successful in obtaining a charter to establish an osteopathic medical college in Michigan. The original Michigan College of Osteopathic Medicine was located in Pontiac and admitted its first students in 1969.

That same year, the state legislature enacted Public Act 162, which specified that &ldquoA school of osteopathic medicine is established and shall be located as determined by the state board of education at an existing campus of a state university with an existing school or college of medicine."

To comply with this legislation, the college charter was transferred to the Board of Trustees of Michigan State University and the college was relocated to Fee Hall on the East Lansing campus in 1971. At that time, it became known as the Michigan State University College of Osteopathic Medicine.

Since 2009, the college has operated under a model of &ldquoOne College, Three Sites." These sites include East Lansing, as well as locations in southeast Michigan: the Detroit Medical Center in Detroit and the Macomb University Center in Clinton Township, which are home to roughly one-third of each enrolled class.

The College of Osteopathic Medicine has a long-established network of community teaching hospitals throughout Michigan. Known as the Statewide Campus System, or SCS, this network was the original model for the osteopathic postdoctoral training institution, or OPTI. SCS has been accredited by the American Osteopathic Association as an OPTI and currently holds institutional accreditation by the Accreditation Council for Graduate Medical Education, or ACGME. In partnership with the college, SCS residency programs lead the nation in achieving accreditation under ACGME.

Today, more than 300 osteopathic students graduate each year as part of our mandate to produce primary care physicians for the state. The college also receives more research funding from the National Institutes of Health than any other osteopathic college in the nation.


Michigan State University - History

MSU athletes compete and perform in a number of athletic facilities, past and present, from the Armory and Jenison Fieldhouse to College Field and Spartan Stadium.

The Armory, completed in 1886, was originally the only sports facility for indoor team competitions, in addition to gymnastics, boxing, wrestling and other sports, plus other non-sports activities, such as drill hall and ballroom. In 1930 Demonstration Hall was inaugurated, only to be replaced by Jenison Field house, built in 1939, with a seating capacity of 10,000. For five decades Jenison was the arena for basketball and other indoor sports. In the mid 1980s plans were underway to build a completely new sports arena for more than 30 million dollars. The new facility was expected to accommodate more than 15,000 spectators. Named after the university vice president, Jack Breslin, who had been a baseball, football and basketball star for MSU in the 1940s, the arena opened in the fall of 1989 at the cost of 43 million dollars. In 2000 right after the MSU Spartans basketball team won the National Championship, the university announced a $5.9 million addition to the Breslin Center.

On Saturday October 11, 1924 Michigan Agriculture College Stadium or "College Field" was dedicated, in a game where the Aggies faced the University of Michigan Wolverines. The state governor, the presidents of M.A.C. and U. of M. delivered inaugural speeches for the occasion. The stadium replaced the Old College Field and could accommodate 14,000 spectators. The original building has been practically rebuilt in three different occasions. In the first time -in 1935- its name was changed to Macklin Field, with renovations that increased fan capacity to 26,000. Thirteen years later, in 1948, the second rebuilding would take place, and the facility's name was changed to Macklin Stadium, with accommodation for 51,000 people. In 1956 the stadium underwent yet another significant transformation and became Spartan Stadium with capacity for 76,000 spectators.

The most recent expansion and renovations of Spartan Stadium were completed in 2005, including a new press box, luxury suites and new club seats. Besides the classic 1966 "Game of the Century" between Spartans and Fighting Irish, the stadium has witnessed many epic battles between Spartans and Big Ten rivals, and other national opponents. The stadium has consolidated a well earned reputation as one of the loudest football fields in the country. In 2001 Spartan Stadium hosted the "Cold War", a hockey match between Michigan and Michigan State, which ended in another tie, setting an attendance world record for ice hockey games (74,754).

Baseball

Baseball was the first organized sport in the Michigan Agriculture College athletic history. Organized for and by the students, baseball teams competed in nearby communities in the 1860s. The first match recorded between M.A.C. and the University of Michigan goes back to 1868. In the 1880s students participated in "field days" where different athletic competitions took place against Olivet and Albion colleges. In 1886 the M.A.C. baseball club was officially created and in 1888 the Michigan Inter-Collegiate Athletic Association was created by students from Albion, Hillsdale, Olivet and M.A.C.

Basketball

The first intercollegiate basketball game took place in 1899, only few years after Dr. James A. Naismith invented the game as an indoor winter activity in Springfield, Massachusetts. In the 1930s basketball became a very popular sport among the student population, with the inauguration of Demonstration Hall as the university indoor basketball arena on January 22, 1930. In 1940 Jenison Field House became the new center for Spartan basketball. In 1957 the Spartans conquered the Big Ten title and made it to the NCAA final four for the first time, and lost to North Carolina in the immortalized triple over time game. Led by Earvin "Magic" Johnson, a Lansing native, the Spartans captured the first NCAA national championship in Men's Basketball in 1979 in a historic match against Larry Bird's Indiana State.

Prominent players include a long list led by Julius McCoy, Johnny Green, Lyman Frimodig, Chester Aubuchon, Magic Johnson, and more recently, Mateen Cleaves, Drew Neitzel. The 1990s witnessed a golden era in Spartan basketball under Coach Tom Izzo, who led the team to an NCAA national championship in 2000.

Boxing

Boxing experienced a brief life as a college sport between 1888 and 1892 and was included in the Michigan Intercollegiate Athletic Association (MIAA), which was formed in 1888. After 1892 boxing disappeared as a competitive intercollegiate sport. In 1938 boxing reacquired varsity status inaugurating a new era in which Spartan athletes would excel. Under Coach George Makris Spartan athletes dominated opponents at regional and national competitions, achieving two NCAA national team championships (1951 and 1955) and nine individual NCAA titles. Special mention deserve Spartan fighters Chuck Davey, the only boxer in college history with four NCAA titles and John Horne, an African American athlete who won three consecutive NCAA titles between 1958 and 1960. The boxing program was terminated in 1958 amidst criticism for the sport and its role as intercollegiate athletic activity. The majority of Big Ten universities also terminated their boxing teams.

Coaches

In the 1890s as the college authorities initiated a move to place athletics under their supervision the appointment of coaches ceased to be a student prerogative. In 1899 the department of Physical Culture was established and Rev. Charles O. Bemies was hired to coach sports, mostly football and baseball, and lead spiritual services at the college chapel. The next coach, Chester L. Brewer, was hired as professor of physical culture in 1903. A former coach in Albion College, Brewer directed M.A.C. sports until 1910, when he left for the University of Missouri. John F. Macklin, a former University of Pennsylvania football player, became the new athletic director and football coach, and led the football team to its first victories against the University of Michigan (1913 and 1915) and its first undefeated season (1913).

Clarence "Biggie" Munn was hired in 1947 as football head coach. Munn led the football team to NCAA consecutive national titles and national recognition.

Hugh "Duffy" Daugherty started his coaching career as the assistant coach to "Biggie" Munn. In 1954 became the head football coach of MSU after Munn became the Athletic Director. Daugherty coached for 19 seasons with a winning record of 109-69-5. He retired after the 19th season in 1972, obtaining consecutive national championships in 1965 and 1966.

Футбол

The first football team was organized by students in 1896. In 1913 the M.A.C. Aggies completed a perfect season. After WWII the Spartan football program entered and dominated the Big Ten Conference and achieved national prominence under coaches Clarence "Biggie" Munn and Hugh "Duffy" Daugherty. Both Munn and Daugherty conquered four NCAA national titles with their respective squadrons in 1951, 1952, 1965 and 1966. Daugherty's team also participated in the "Game of the Century" in 1966 against Notre Dame University Fighting Irish. Both teams arrived undefeated and the final score was a 10-10 tie.

Championships

Spartans have brought to East Lansing 25 national team championships and Michigan State University is the only school with multiple NCAA titles in Football, Ice Hockey and Basketball. MSU teams will soon pass the 100th mark for Big Ten titles, even though Men started competing in 1951 and Women in 1971. Individually, Spartan athletes have obtained NCAA national titles in more than 100 occasions and more than 500 first places in Big Ten competitions. Some of the team national titles include: Basketball (1979, 2000), Boxing (1951, 1955), Cross Country (1939, 1948, 1949, 1952, 1955, 1956, 1958, 1959), Football (1951, 1952, 1965, 1966), Gymnastics (1958), Hockey (1966, 1986, 2007), Soccer (1967, 1968), Wrestling (1967).

Green Splash

The Green Splash is a women's honorary swimming club of Michigan State University. Officially created in 1927, the Green Splash developed as a result of the activities of the Women's Life Saving Corps, established in the spring of 1922 by the American Red Cross. The name Green Splash reflected a new focus on promoting interest in all water activities among female students. The requirements for a female student to join the group were: to be a sophomore, junior, or senior to maintain a minimum of a "C" grade point average and to pass designated swimming requirements. The club soon ventured into the production of "water pageant shows" carefully staged with elaborately planned costumes and scenery centered on a single theme. Female athletes would showcase their abilities as soloists, in duets or large groups of synchronized swimmers. Men and women from the diving teams would also participate in the water shows.

Футбол

Soccer became a varsity team at MSU in 1956, conquering the first Big Ten title in 1959 led by Coach Gene Kenney. Kenney coached the team from 1956 to 1970 winning the NCAA national championship in consecutive seasons (1967 and 1968). With one of the most impressive winning records for any college sport, Kenney took the Spartans to eight consecutive appearances in NCAA tournaments. In 1970 support for the soccer program was significantly reduced and the Spartan dynasty came to an end. Recently Spartan soccer has experienced a renaissance, winning the Big Ten title in 2004.

Swimming

Swimming had rather humble origins in the M.A.C. Competitions can be originally traced back to the building of pool facilities in 1902, called the "Bath House." The actual pool was small by today's standards, with only seventeen by thirty-five feet, but contained showers, locker rooms, among other amenities.

Swimming intercollegiate competitions started in 1922 for the M.A.C. Aggies. The next year they obtained their first team victory against the Grand Rapids Y.M.C.A.

In 1941 Jenison Pool hosted the NCAA championship. Spartan swimmers conquered their first NAAU championship in 1945 and their first Big Ten title in 1957 guided by legendary Coach Charles McCaffree Jr. (1942-1969). In 1957 IM West Pool was built to replace the old Jenison pool, and became one of the best Olympic pools in the country. This world class natatorium was equipped with modern technology and accommodated over 2,000 people, with side stands that created a stadium-like atmosphere. In 1959 Spartans won the AAU National summer championship. The natatorium hosted the Pan American Games in 1959 and would eventually be renamed in honor of Coach McCaffree. For women swimming did not become a varsity sport until 1970. The first women's swimming team dominated the Big Ten conference with championships in 1973, 1974 and 1975. Since IM West was used for men's recreational use only, female swimmers had to practice at the IM Circle until 1978.

Тенис

Tennis was a popular feature in the original intercollegiate meetings that brought together Olivet, Albion and M.A.C. in the 1880s classic "field days". It was also a sport that included both men and women in the competitions. Clay and lawn courts existed on temporary basis in different campus locations until the 1930s, when fifteen courts were built. These courts were destroyed to accommodate the Men's Intramural Building, constructed in 1957. Forty new tennis courts were created south of Spartan Stadium. A chemistry professor named Charles D.Ball became the first tennis coach in 1921 and guided the players until 1946. Tennis enjoys the distinction of being the first sport in which Spartans won a Big Ten championship in 1951.

Track & Field

Track events constituted the backbone of athletic events at the origins of both intramural and intercollegiate competitions in the 1880s. M.A.C. athletes completely dominated in the track events organized by the Michigan Intercollegiate Athletic Association winning 15 titles in 20 seasons (1888-1907). Leander Burnett, a Native American athlete, won three all-around championships and 37 events in the first era of M.A.C. track & field events. With the inauguration of the Men's Gymnasium in 1920 the college could host the M.A.C. Track Carnival in 1921, which later became the Michigan State Relays. The track program reached national prominence under the guidance of Ralph H. Young (1923-1940), coach and later athletic director. Young was pivotal in the creation of the Central Collegiate Conference, with Notre Dame and Marquette, in 1926. In the 1940s Jenison Field House housed the indoor track events. Spartan athletes obtained the Big Ten titles for indoor in 1966 and outdoor in 1965 and 1966.

Hockey

The first record of an ice hockey game is from January 11, 1922, when a M.A.C. team traveled to Ann Arbor to play the University of Michigan. The following week the Aggies hosted Notre Dame University on the Red Cedar's frozen waters. In 1924 a rink was established in the Old College Field, abandoned by the football squad for the new stadium.

In 1926 the Spartans were admitted in the Western League but in 1931 the program was cancelled indefinitely. The ice hockey program took a long hiatus from 1931 until 1948 when indoor facilities where available in Demonstration Hall. There are many reasons that this occurred, including the lack of facilities, institutional indifference towards the sport and the dependence on the unreliable Michigan weather. The hockey team would return in the late 1940s and would continue until present day, conquering three NCAA National Championships in the process in 1966, 1986 and 2007. Michigan State coaches are in the lead for all time wins in the NCAA as well, with former coach Ron Mason in first and current coach Rick Comley in second. The program has come from the early days skating on the Red Cedar River to a national powerhouse in the sport of ice hockey.

Women Before 1945

Despite being admitted since 1870 to M.A.C. women athletes did not receive the same type of support as their male counterparts in sports activities. In 1888 women formed their first regular sports teams but only until 1896 they were allowed to compete in field day meetings. Women's basketball formally started in 1898. In 1919 the Department of Physical Education for Women was created, led by Helen D. Grimes. Female students were required to participate in physical activities including calisthenics and non-contact sports. In 1922 the Women Life Saving Corps was formed, to later become the Green Splash in 1927, and in 1924 the creation of the Women's Athletic Association opened new venues for athletic competitions. By 1926 the association had more than 100 members and featured 18 different sports in 1928 a major in Physical Education for Women was approved. Soccer, skating, hiking, volleyball, tennis, and rifle were among the favorite sports. Intercollegiate competition for female athletes was prohibited.

Title IX Era

In 1962 Carol Herding became head of the Women's Physical Education department, and launched a campaign to increase attendance in the women's gymnasium. By the end of the decade the number of regular visitors had skyrocketed. In 1972 Title IX legislation was approved prohibiting the exclusion of individuals from full participation in educational programs on the basis of sex or gender. Despite this new legislation, a disparaging unequal funding for female and male athletes was still the rule. In the 1977-78 season funds allocated for men amounted to $776,000 while women only received less than $85,000.

In 1978 a formal complaint was filed on behalf of MSU women's basketball team before the Office of Civil Rights at the U.S. Department of Health, Education and Welfare. This lawsuit precipitated a significant transformation in the support for female athletes at Michigan State University.


Гледай видеото: getting a 173 on the lsat. my study schedule (Юни 2022).


Коментари:

  1. Phorcys

    Мога да говоря много по тази тема.

  2. Aldwine

    Съжалявам, но според мен грешиш. Предлагам да го обсъдим. Пиши ми на ЛС.

  3. JoJogis

    Мисля, че правя грешки. Нека се опитаме да обсъдим това. Пишете ми в PM, това ви говори.

  4. Kei

    Class!

  5. Chipahua

    Интересно е, докато има аналог?



Напишете съобщение